Opinie Hotel The Harbour & Residence*****

Pogoda

43  °C

3 września 2014

Niestety, jeszcze nie są dostępne żadne zdjęcia. Dodaj zdjęcie
1 ocena
Opinie Hotel The Harbour & Residence*****
Al Sufouh Road, 7631, Dubaj

Hotel The Harbour & Residence wyniki 10,0 z 10, na podstawie 1 opinie
Dubaj Hotel The Harbour & Residence***** - wybierasz się tu na wakacje? Poznaj najpierw opinie Użytkowników, którzy już tam byli! Możesz również dołączyć swoją ocenę: podziel się swoimi wrażeniami, opisz warunki pobytu i zaproponuj miejsca, które warto zobaczyć. Nadal szukasz wymarzonego miejsca na wakacje? Zjednocz.Emiraty Arabskie - zobacz inne miejsca noclegowe. Zjednoczone Emiraty Arabskie - zobacz wszystkie możliwości zakwaterowania w tym miejscu. Porównaj Hotel The Harbour & Residence***** z innymi miejscami noclegowymi w Dubaj.
Proszę czekać...
Niestety nie ma opinii w języku polskim dla The Harbour & Residence***** / Dubaj. Możesz dodać swoją opinię.

Czy odwiedziłeś ten obiekt noclegowy?

Rozmiar czcionki: A A A

1 ocena The Harbour & Residence*****

1 ocena
Zobacz opinie:
opinie w języku:
Rodzina z dużymi dziećmi, Lipiec 2009
"Zijn zeker van plan terug te gaan!"tłumacz
Giel de Ligt
10,0

17.08.2009 Wij zijn naar dit hotel geweest in juli '09, en geloof me als ik zeg, het is ieder stuivertje waard! Na binnenkomst word je een handdoekje aangeboden dat uit de vriezer komt (en dat is heerlijk bij 42 graden), een drankje, en binnen 3 minuten laat een piccolo je je kamer zien. Fantastisch.
We waren gewaarschuwd door de reisleiding dat je misschien last kon hebben van de bouwactiviteiten, maar dat veel echt heel erg mee. Naast het hotel word de Cayan Tower (google maar, mooi ding) gebouwd, maar daar hoor je weinig van. Voor de mensen met hoogtevrees, een gezinslid heeft het ook (vrij erg), maar op de 31'ste verdieping had zij nergens last van, zelfs bij het ontbijt op de 52'ste had ze geen problemen. Ze zegt zelf dat dat waarschijnlijk komt omdat de ramen niet helemaal open kunnen, en er balken over de ramen lopen die je zeker 20 centimeter van het glas afhouden. Ik zie dat ik nu bijna door mijn letters heen ben, dus houd ik het er mee op: Dit is een fantastisch hotel is, gaan terug!

Widgety Zoover

Dostępne formaty widgetów

Poll

Najbardziej przyjaźni są mieszkańcy:

Jesteś właścicielem / menadżerem?

Zoover oferuje kilka dodatkowych opcji dla właścicieli obiektów.Więcej informacji