Data przyjazdu
Data wyjazdu
Od $ 83
Najniższa znaleziona cena.
Szukamy dla Ciebie najlepszych ofert hoteli w najniższych cenach!
Hoi An Beach Resort****
17 opinie
Opinie Hotel Hoi An Beach Resort****
Cua Dai, 927019, Hoi An

Hotel Hoi An Beach Resort wyniki 8,8 z 10, na podstawie 17 opinie
Hoi An Hotel Hoi An Beach Resort**** - wybierasz się tu na wakacje? Poznaj najpierw opinie Użytkowników, którzy już tam byli! Możesz również dołączyć swoją ocenę: podziel się swoimi wrażeniami, opisz warunki pobytu i zaproponuj miejsca, które warto zobaczyć. Na witrynie Zoover możesz obejrzeć bogatą galerię zdjęć i filmów video. Nadal szukasz wymarzonego miejsca na wakacje? Wietnam - zobacz inne miejsca noclegowe. Wietnam - zobacz wszystkie możliwości zakwaterowania w tym miejscu. Porównaj Hotel Hoi An Beach Resort**** z innymi miejscami noclegowymi w Hoi An.
Proszę czekać...
Niestety nie ma opinii w języku polskim dla Hoi An Beach Resort**** / Hoi An. Możesz dodać swoją opinię.

Czy odwiedziłeś ten obiekt noclegowy?

Rozmiar czcionki: A A A

8,5
8,4
Zobacz opinie:
Rodzina z dużymi dziećmi, Sierpień 2011
"Fantastisch tussen zee en rivier"tłumacz
jozef_van_oerle
10,0

23.08.2011 Hoi an beach resort is prachtig.Knappe kamers wel ver gelegen van het oude dorp,maar buiten staan de taxi brommers en brengen u voor geen geld terug.de plaats om zoals ons op een rondreis uit te rusten en een kleedje of schoenen te laten uitmeten en maken.

Z partnerem, Maj 2011
"Mooi hotel aan het strand"tłumacz
Marianne
8,0

11.08.2011 Ons verblijf hier is ons zeer goed bevallen. Mooie ligging aan het strand, ruime kamer, met shuttle busje kan je gratis heen en weer naar stadje, ontbijt was zeer uitgebreid en ook het eten (lunch en diner a la carte) was goed. Twee ruime zwembaden met medewerker die handdoeken verzorgt en waar je drankje bij kan bestellen. Enige nadeel dat ik kan bedenken is dat er, door ligging aan rivier, 's avonds wel veel kikkers (niet mijn favoriete dieren) zaten op het voetpad.

Z partnerem, Kwiecień 2011
"Rustig resort aan het strand"tłumacz
Bianca
8,0

30.06.2011 Een mooi resort aan het strand. Wel wat verder van het centrum maar met een gratis busje van het resort en goedkoop per taxi te bereiken. Het restaurant en vele kamers liggen aan een rivier met erg mooi uitzicht. In de avond hebben we erg genoten van het diner waarbij het resort tientallen lantaarnen in de rivier liet drijven wat erg romantisch was. De 2 zwembaden zijn groot genoeg en de tuin tussen de kleine gebouwen is prachtig! Ik wil hier graag naar terug.

Hotel - Hoi An Beach Resort**** - Najniższe ceny znajdziesz w:

Rodzina z małymi dziećmi, Lipiec 2010
"Great hotel!!"tłumacz
Matthijs
9,0

14.07.2011 This was nice! This hotel is located at the beach (just accross the street is a private area) where you can walk to small restaurants and many small shops. If you do not want to go out, the restaurant of the hotel is very good. The highlight is the small candles being put on the river and slowly floating past your table. Breakfast is a treat to look forward as well.
The rooms are spacious, modern, very clean and have good beds.
Hoi An itself is just a few kilometers away. Everyone is willing to take you to the center for a small amount. Tired of the nice town, just return and relax at this great hotel.

Rodzina z małymi dziećmi, Sierpień 2009
"Mooi hotel aan het strand"tłumacz
happy family
8,0

02.12.2009 Mooi hotel, maar niks bijzonder.
Ontbijt is goed. Klein en schoon zwembad.
Met de fiets of de taxi ben je zo in Hoi An.
Elke avond kun je op het strand op een matje met een lampje iets drinken en/of eten. Gegeten hebben we er niet maar wel elke avond een drankje gedronken. Erg romantisch.

Rodzina z dużymi dziećmi, Lipiec 2009
"Prima plek en service voor goede prijs"tłumacz
van lynden-bloem
6,0

25.10.2009 Mooi hotel, mooie kamers en de ligging aan het strand is prima. Vooral 's avonds als je uit Hoi An (10 minuten per taxi, maar heel goedkoop) terugkomt, is het een feest om al die relaxte Vietnamezen met kaarsjes,vuurtjes en heel veel eten op het strand die zien afkoelen na een lange warme dag

Z przyjaciółmi, Wrzesień 2008
"Geweldig om te shoppen!"tłumacz
Drops
8,0

24.12.2008 Schitterende accomodatie en een mooi uitvalspunt om Hoi An onveilig te maken. De gratis pendelbus naar het centrum is natuurlijk mooi meegenomen

Z partnerem
"Heerlijk hotel aan het strand"tłumacz
Esther Bakker
9,0

13.08.2008 Een week als afsluiting van onze rondreis in dit hotel gezeten.
Ga voor de riverside deluxe room op de tweede verdieping. Rustig en uitkijkend over de rivier. Bij de zeezicht bungalows wordt het zicht ontnomen door palmbomen en ligt aan een drukke weg.
Ruime kamers, goed bed. Alleen de A/C stond precies op het bed gericht wat wij persoonlijk vervelend vonden.
Goed ontbijt met ruime keuze, eigen strand, diverse restaurantjes in de buurt. Gratis shuttlebus naar en van Hoi An zelfs 's avonds.

Zoals bij alle hotels die wij hebben bezocht tijdens onze rondreis had ook dit hotel Wireless Internet.

Z partnerem, Grudzień 2007
Moira van den Berg
6,0

13.12.2007 Wij zijn reizigers en verblijven veel in verschillende hotels. Ik vond dit hotel wel zijn 4 sterren waard alleen mogen ze nog net even iets meer doen aan de klantvriendelijkheid.
Wat wel ideaal was dat ze een gratis pendeldienst hadden van het resort naar het centrum en terug.
Wij hebben hier veel gebruik van gemaakt. Wat ook wel gaaf is dat ze 2 zwembaden hebben.
Het ontbijtbuffet vonden wij niet erg goed van kwaliteit.

Z partnerem, Wrzesień 2007
"Prima hotel bij het strand"tłumacz
Jan Koelewijn
8,0

26.10.2009 Mooi hotel, betaalde maar $ 55,- per nacht. Met de taxi ben je zo in hoi an, super mooi plaatsje

1 2 dalej

Widgety Zoover

Dostępne formaty widgetów

Poll

Ile szklaneczek alkoholu pijesz w ciągu dnia podczas wakacji?

Jesteś właścicielem / menadżerem?

Zoover oferuje kilka dodatkowych opcji dla właścicieli obiektów.Więcej informacji