Opinie Hotel Süral*****

28 opinie
Opinie Hotel Süral*****
Colaki Beldesi Side, 07600, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun

Hotel Süral wyniki 6,9 z 10, na podstawie 28 opinie
Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun Hotel Süral***** - wybierasz się tu na wakacje? Poznaj najpierw opinie Użytkowników, którzy już tam byli! Możesz również dołączyć swoją ocenę: podziel się swoimi wrażeniami, opisz warunki pobytu i zaproponuj miejsca, które warto zobaczyć. Na witrynie Zoover możesz obejrzeć bogatą galerię zdjęć i filmów video. Nadal szukasz wymarzonego miejsca na wakacje? Turcja - zobacz inne miejsca noclegowe. Wybrzeże Śródziemnomorskie - zobacz wszystkie możliwości zakwaterowania w tym miejscu. Porównaj Hotel Süral***** z innymi miejscami noclegowymi w Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun.
Proszę czekać...
Niestety nie ma opinii w języku polskim dla Süral***** / Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun. Możesz dodać swoją opinię.

Czy odwiedziłeś ten obiekt noclegowy?

Rozmiar czcionki: A A A

8,1
Zobacz opinie:
Desmidt Els
8,0

01.10.2006 Net terug van sural resort.Er kunnen 1200 toeristen aanwezig zijn maar wij waren maar met 400. Dus alle luxe voor ons alleen. Het zwembad is prachtig zeker voor de kinderen 6 glijbanen.
Rastaurant was gezellig ook over het eten zeker geen klachten alleen het al la carte restaurant is een echte ramp zeker niet doen!!Entertaiment is niet echt aanwezig zeker in september geen kinderclub. s'Avonds was er wel wat ambiance maar de optredens waren maar zo en zo.
Voor de rest een prachtige ligging dus voor ons prijs kwaliteit zeker in orde.

tessa en emma
8,0

21.09.2006 we hebben een zeer goede vakantie gehad in sural resort.veel variatie in het eten.personeel heel vriendelijk.hygiene zwembad, kamers, eetzaal was allemaal inorde. niets slecht op aan te merken.was gewoon een leuke,toffe vakantie. wel veel duitsers en russen maar geen last van gehad.het is zijn 5* waard.

tufan
2,0
3,0
3,0
1,0

18.08.2006 een grote ramp, was er na 1 dag al weg,
noemt zich 5 *, bij ons heb je betere
varkenskotten, die zijn meer waard,
liggen leuk aan zee, daar heb je dan het beste mee gehad, voor niks nog niet
meer,

Hotel - Süral***** - Najniższe ceny znajdziesz w:

Henk en Ria
9,0

11.08.2006 Wij waren speciaal voor een Turkse bruiloft plotseling nog 8 dagen in Side!
Toevallig terechtgekomen in Sural resort, is ons erg goed bevallen!
Zeer schoon hotel! Zeer goede en snelle service! Eten kon iets gevarieerder misschien.
Even een aparte voetnoot, veel Russen maar de klachten die wij vaak horen van andere mensen: een beetje ONZIN!!!!

Z rodziną, Lipiec 2006
marion
9,0

07.08.2006 Afgelopen twee weken in sural resort geweest, dacht na verschillende reacties hier wel even..wordt dit wat?.. maar in een woord, fantastisch!! het personeel praat goed duits( overal in turkije gebruiken ze de duitse taal, dat weet je van te voren) en doet vreselijk zijn best om het jong en oud naar hun zin te maken. strand is ook helemaal super. Voor ons gezin een echte topper.

Ivo en Annemarie
9,0

02.11.2005 Super mooie vakantie gehad in een heel mooi en schoon hotel met bijzonder vriendelijk personeel.
Eten is er in overvloed, veel keuze en van goede kwaliteit. Natuurlijk heb je het één liever dan het ander, maar er altijd wel iets voor je bij. In één woord KLASSE.

Anton Lankhuizen
4,0
6,0

09.10.2005 We zijn sinds gisteren terug van 12 daagjes Turkije. De eerste indruk van het hotel was super. Zeer mooi complex met met goede faciliteieten. Kamers zijn super mooi en ruim van opzet. Over de hygiene valt ook niets op te merken. Enige echte minpunt is de kwaliteit van het eten. Dit is niet warm en eentonig. Het ontbijd aan de andere kant is wel goed. Het meeste personeel doet goed zijn best om u een mooie vakantie te bezorgen. Helaas is niet iedereen even vriendelijk.

Huub
8,0

15.08.2005 We zijn in het Sural resort terecht gekomen omdat er in een ander hotel problemen waren met het zeewater.Wij kiezen er in principe niet voor om naar zo'n groot resort te gaan.Maar mijn petje af ook omdat het resort nog maar 4 maanden open was liep alles naar behoren.Alles was schoon, kamers groot en het eten en drinken was prima geregeld.Dit is de 4e keer in Turkije, het kan altijd beter maar zeker slechter!!!
Over mensen die klagen dat alles duits is moeten ze zich beter laten informeren Antalya en Kemer en Side + omgeving is erg duits.Dit is algemeen bekend.Kort om het is goed toefen in Sural resort.Een groot voordeel van dit hotel is dat er 2 grote zwembaden zijn en als je gewoon rustig wil zitten kan dat bij 1 bad en bij het andere is er muziek,glijbanen en de Animatie hou je bezig.

Ben ,Ria en Jade
8,0

11.08.2005 Wij zijn met 2 volwassenen en 1 kind geweest en vonden het hotel erg mooi en super schoon. De service van alle medewerkers was echt goed en de mensen zeer vriendelijk. Zonder problemen kregen wij schone lakens en handdoeken. Ook bij het zwembad kon je steeds schone handdoeken halen. Het eten was uitgebreid en ook voor kinderen was er altijd wel iets te eten, zelfs voor de lastige eters! Het animatieteam was erg leuk en deed veel. Het enige nadeel wat wij ondervonden was dat er eigenlijk alleen duits werd gesproken en je met engels niet ver kwam. Kortom, een aanrader volgens ons.

j hendrikx
8,0

26.07.2005 onze eerste indruk was:wat een prachtig hotel!,grote zwembaden,mooie grote kamers,veel animatie,lekker eten,t was alleen jammer dat de frisdrank automaten meestal een beetje langzaam waren, goeie service, elke dag schone handdoeken en lakens op de kamers en de koelkast werd regelmatig bijgevuld met water.ook de shows van het animatie-team waren leuk. kortom een leuke vakantie en zeker voor herhaling vatbaar!

Widgety Zoover

Dostępne formaty widgetów

Poll

Po którym kraju najbardziej lubisz jeździć samochodem?

Jesteś właścicielem / menadżerem?

Zoover oferuje kilka dodatkowych opcji dla właścicieli obiektów.Więcej informacji