Opinie Apart. hotelowy Karakas***

489 opinie
Opinie Apart. hotelowy Karakas***
Kemeralt? Mah. Hasan I??k Cad 20, TR-48700, Marmaris

Apart. hotelowy Karakas wyniki 8,8 z 10, na podstawie 489 opinie
Marmaris Apart. hotelowy Karakas*** - wybierasz się tu na wakacje? Poznaj najpierw opinie Użytkowników, którzy już tam byli! Możesz również dołączyć swoją ocenę: podziel się swoimi wrażeniami, opisz warunki pobytu i zaproponuj miejsca, które warto zobaczyć. Na witrynie Zoover możesz obejrzeć bogatą galerię zdjęć i filmów video. Nadal szukasz wymarzonego miejsca na wakacje? Turcja - zobacz inne miejsca noclegowe. Wybrzeże Egejskie - zobacz wszystkie możliwości zakwaterowania w tym miejscu. Porównaj Apart. hotelowy Karakas*** z innymi miejscami noclegowymi w Marmaris.
Proszę czekać...
Niestety nie ma opinii w języku polskim dla Karakas*** / Marmaris. Możesz dodać swoją opinię.

Czy odwiedziłeś ten obiekt noclegowy?

Rozmiar czcionki: A A A

Zobacz opinie:
"Alsof je thuis komt."tłumacz
Cor en Wilma van Lo...
10,0

14.10.2012 Gezellig en vriendelijk personeel en ze spreken er engels en nederlands en dat is wel fijn.Ook de manager Tyson en de baas Hakan en de oude moeder en vader Karakas zijn heel erg vriendelijke mensen. Als je met de bus aankomt wachten ze je al vriendelijk op en word je traditioneel verwelkomt. Zeer zeker weer opvakantie in Aparthotel Karakas.

Z partnerem, Wrzesień 2012
"Fantastische vakantie (zoals we al gewend waren)"tłumacz
Bram-Thea
10,0

10.10.2012 De accommodatie Karakas Apart is voor ons geen onbekende. We komen er al een aantal jaren. Het voelt voor ons ieder jaar als een soort van thuiskomen. Ook dit jaar weer een hele fijne vakantie gehad. Het personeel liet ons vrij in ons doen en laten en we hebben beslist niet iedere dag in het restaurant gegeten. Het strand, bazaar en Bar-street zijn goed te belopen en als je wat verder weg wil, is de Dolmus een goed alternatief. Je stapt voor de deur op en uit.
Als er al wat op te merken valt, dan is het de bediening bij het zwembad. Vorige jaren was er altijd een personeelslid , die daar dienst had. Dit jaar was er al personeel vertrokken, zoals eerder beschreven. Dit betekende dat de bediening bij het zwembad niet zo als we gewend waren. Maar na een gesprek met de manager werd daar door de jongens wel meer aandacht aan besteed,.
Dus Hakan, Tyson, Mike, Carlos, Ahmed en ook de altijd gezellige (ADHD) Torres, bedankt voor weer en zeer geslaagde vakantie in Marmaris.
Tot volgend jaar.

Z przyjaciółmi, Wrzesień 2012
"Erg fijn appartement"tłumacz
corneeltje55
8,0

26.09.2012 fijne kamer ,we waren er met mijn zus en haar man.we hadden 2 kamers op de 3 etage,erg mooi.wij keken op de straat,en mijn zus zat aan de zij kant,net boven de bar.leuk en gezellig plekje.om 12 uur geen muziek meer .personeel super vriendelijk.jammer dat er in de tweede week wat jongens weg waren (Die moesten weer naar school).Dus moesten de jongens die er nog waren dubbel hard werken om ook bij zwembad iedereen van drankjes te voorzien.eten is er heerlijk en betaalbaar .voor mijn man en ikzelf de tweede keer dat we er waren.schoonmaak iedere dag en handdoeken ook .nee het was in een woord weer fantastich.een aanrader voor mensen die erg van gezellig houden met alleen nederlandse gasten.bedankt personeel karakas voor de fijne 2 weken en misschien tot volgend jaar .

Grupa, Wrzesień 2012
"Voor 9 dagen een prima app."tłumacz
Danielle
8,0

11.06.2013 Wij zij vorig jaar september naar karakas app geweest.
Het personeel wat er werkt is zeer vriendelijk.
Hele gezellige sfeer bij het app.
Zeker een aanrader.
Wss volgend jaar september weer terug na karakas app

"Uitstekend!"tłumacz
karinj35
8,0

11.01.2013 Goed app. 10 min lopen naar oude centrum, leuk personeel, lekker eten, klein zwembad maar genoeg plek. Om te liggen....
Aanrader!

Rodzina z małymi dziećmi, Wrzesień 2012
"Geweldige appartement met goede service"tłumacz
hakima en said
10,0

01.10.2012 karakas app is echt een aanrader. ligging is goed. strand is op loopafstand< markt om de hoek. weekmarkt. vriendelijke omgeving.
personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Eten was SUPER!!!

Z przyjaciółmi, Sierpień 2012
"Centraal gelegen"tłumacz
Robbie
5,0
6,0
7,0

29.08.2012 Aardige appartementen in het centrale deel van Marmaris. Bedienend personeel werkt op provisiebasis; dat betekent, als je veel bij hun consumeert ben je een welkome gast maar ga je elke dag ergens anders eten en drinken (logisch toch) dan worden die jongens gewoon brutaal. Ze wachten je elke dag bij de uitgang op en blijven maar zeuren waarom je niet blijft eten, ik vond dat zeer vervelend. Het strand is op loopafstand maar je kunt er niet liggen.Het zand is vies met veel stenen en het water is troebel. Wil je in de zee zwemmen dan moet je eerst een bootreis maken. Nee dit was geen toppertje; veel Turkije gezien afgelopen jaren maar niet meer naar Marmaris.

Z partnerem, Sierpień 2012
"Ruime slaapkamer en ruim woongedeelte."tłumacz
toosenwim
9,0

12.10.2012 We hebben van 28 septemebr tot 9 oktober in Appartement Karakas genoten van onze vakantie.
Al eerder waren we in dit Appartement. Het is erg clean, een wandversiering en wat warmere kleuren, alles is wit met groen, kan het geheel nog aardiger/sfeervoller maken. Een voorbeeld is bv. Club Karakas, van zelfde eigenaar. Personeel doet haar best en ook het schoonmaken gebeurd goed en op vriendelijke wijze. . Kosten van eten zijn, in vergelijk met de overbuurman, Restaurant The Queen Vic, duur. Om vakantiegangers van het appartement binnen te houden zou hier wat aagedaan moeten worden. (zie voorbeeld overbuurman). .
Bedden zijn breed maar de matrassen zijn, zoals bijna overal in Turkije, aan de harde kant, maar dat went na een aantal dagen. Kosten van een kluisje bedragen € 3,-- per dag. ‘
Appartement is zeker aan te raden om een fijne vankantie te hebben in Marmaris. Ligging is goed. Overal kort bij: centrum, boulevard, strand en markt.

Z partnerem, Sierpień 2012
"Karakas , the place to be !!"tłumacz
Marco en Wendy Fren...
9,0

12.09.2012 Ontvangst toen we aankwamen was al erg familiair,gezellig. De kamers zijn groot en goed verzorgd , iedere dag wordt er gepoetst en het linnen wordt ook regelmatig verschoond.
We hadden extra een app geboekt zodat we overal konden gaan eten maar t eten was er zo goed dat we er iedere dag zijn blijven eten FANTASTISCH. Personeel is erg vriendelijk , we hebben iedere dag veel plezier met ze beleefd.Ze waren ALTIJD vriendelijk OOK tegen mensen die buiten de deur gingen eten. De ligging is perfect in alle opzichten, strand,boulevard, markt, winkeltjes!! Het zwembad is ook prima vertoeven , fijne ligbedjes zowel zon als schaduw kun je opzoeken. De totale regeling van het betalen is ook prima geregeld , je regelt dit allemaal zelf. Mocht je s avonds blijven zitten waren er fijne loungesetjes , waar t ook erg gezellig was.
KORTOM n hele fijne vakantie gehad en we gaan er zeker terug !!

Rodzina z dużymi dziećmi, Sierpień 2012
"Best place to be..........."tłumacz
Sonja
9,0

06.09.2012 Wat een geweldige vakantie hebben wij hier gehad. Nette apartementen, niet meer uitgerust dan noodzakelijk, maar schoon. Het eten in het restaurant is geweldig, probeer de yoghurt kebab......zalig!! Erg kindvriendelijk, en als je de straat uitloopt ben je bij de boulevard en het strand. Wij gaan hier zeker terug komen. En wat is de bediening vriendelijk.

Widgety Zoover

Dostępne formaty widgetów

Poll

Jeżeli planujesz wypad do miasta, to co jest dla Ciebie najważniejsze przy wyborze konkretnego miejsca?

Jesteś właścicielem / menadżerem?

Zoover oferuje kilka dodatkowych opcji dla właścicieli obiektów.Więcej informacji