Opinie Apart. hotelowy Karakas***

476 opinie
Opinie Apart. hotelowy Karakas***
Kemeralt? Mah. Hasan I??k Cad 20, TR-48700, Marmaris

Apart. hotelowy Karakas wyniki 8,7 z 10, na podstawie 476 opinie
Marmaris Apart. hotelowy Karakas*** - wybierasz się tu na wakacje? Poznaj najpierw opinie Użytkowników, którzy już tam byli! Możesz również dołączyć swoją ocenę: podziel się swoimi wrażeniami, opisz warunki pobytu i zaproponuj miejsca, które warto zobaczyć. Na witrynie Zoover możesz obejrzeć bogatą galerię zdjęć i filmów video. Nadal szukasz wymarzonego miejsca na wakacje? Turcja - zobacz inne miejsca noclegowe. Wybrzeże Egejskie - zobacz wszystkie możliwości zakwaterowania w tym miejscu. Porównaj Apart. hotelowy Karakas*** z innymi miejscami noclegowymi w Marmaris.
Proszę czekać...
Niestety nie ma opinii w języku polskim dla Karakas*** / Marmaris. Możesz dodać swoją opinię.

Czy odwiedziłeś ten obiekt noclegowy?

Rozmiar czcionki: A A A

Z partnerem, Wrzesień 2012
"Uitstekend!"tłumacz
karinj35
8,0

11.01.2013 Goed app. 10 min lopen naar oude centrum, leuk personeel, lekker eten, klein zwembad maar genoeg plek. Om te liggen....
Aanrader!

Rodzina z małymi dziećmi, Wrzesień 2012
"Geweldige appartement met goede service"tłumacz
hakima en said
10,0

01.10.2012 karakas app is echt een aanrader. ligging is goed. strand is op loopafstand< markt om de hoek. weekmarkt. vriendelijke omgeving.
personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Eten was SUPER!!!

Z przyjaciółmi, Sierpień 2012
"Centraal gelegen"tłumacz
Robbie
5,0
6,0
7,0

29.08.2012 Aardige appartementen in het centrale deel van Marmaris. Bedienend personeel werkt op provisiebasis; dat betekent, als je veel bij hun consumeert ben je een welkome gast maar ga je elke dag ergens anders eten en drinken (logisch toch) dan worden die jongens gewoon brutaal. Ze wachten je elke dag bij de uitgang op en blijven maar zeuren waarom je niet blijft eten, ik vond dat zeer vervelend. Het strand is op loopafstand maar je kunt er niet liggen.Het zand is vies met veel stenen en het water is troebel. Wil je in de zee zwemmen dan moet je eerst een bootreis maken. Nee dit was geen toppertje; veel Turkije gezien afgelopen jaren maar niet meer naar Marmaris.

Z partnerem, Sierpień 2012
"Ruime slaapkamer en ruim woongedeelte."tłumacz
toosenwim
9,0

12.10.2012 We hebben van 28 septemebr tot 9 oktober in Appartement Karakas genoten van onze vakantie.
Al eerder waren we in dit Appartement. Het is erg clean, een wandversiering en wat warmere kleuren, alles is wit met groen, kan het geheel nog aardiger/sfeervoller maken. Een voorbeeld is bv. Club Karakas, van zelfde eigenaar. Personeel doet haar best en ook het schoonmaken gebeurd goed en op vriendelijke wijze. . Kosten van eten zijn, in vergelijk met de overbuurman, Restaurant The Queen Vic, duur. Om vakantiegangers van het appartement binnen te houden zou hier wat aagedaan moeten worden. (zie voorbeeld overbuurman). .
Bedden zijn breed maar de matrassen zijn, zoals bijna overal in Turkije, aan de harde kant, maar dat went na een aantal dagen. Kosten van een kluisje bedragen € 3,-- per dag. ‘
Appartement is zeker aan te raden om een fijne vankantie te hebben in Marmaris. Ligging is goed. Overal kort bij: centrum, boulevard, strand en markt.

"Karakas , the place to be !!"tłumacz
Marco en Wendy Fren...
9,0

12.09.2012 Ontvangst toen we aankwamen was al erg familiair,gezellig. De kamers zijn groot en goed verzorgd , iedere dag wordt er gepoetst en het linnen wordt ook regelmatig verschoond.
We hadden extra een app geboekt zodat we overal konden gaan eten maar t eten was er zo goed dat we er iedere dag zijn blijven eten FANTASTISCH. Personeel is erg vriendelijk , we hebben iedere dag veel plezier met ze beleefd.Ze waren ALTIJD vriendelijk OOK tegen mensen die buiten de deur gingen eten. De ligging is perfect in alle opzichten, strand,boulevard, markt, winkeltjes!! Het zwembad is ook prima vertoeven , fijne ligbedjes zowel zon als schaduw kun je opzoeken. De totale regeling van het betalen is ook prima geregeld , je regelt dit allemaal zelf. Mocht je s avonds blijven zitten waren er fijne loungesetjes , waar t ook erg gezellig was.
KORTOM n hele fijne vakantie gehad en we gaan er zeker terug !!

"Best place to be..........."tłumacz
Sonja
9,0

06.09.2012 Wat een geweldige vakantie hebben wij hier gehad. Nette apartementen, niet meer uitgerust dan noodzakelijk, maar schoon. Het eten in het restaurant is geweldig, probeer de yoghurt kebab......zalig!! Erg kindvriendelijk, en als je de straat uitloopt ben je bij de boulevard en het strand. Wij gaan hier zeker terug komen. En wat is de bediening vriendelijk.

"Super gezellig!"tłumacz
Sharona
10,0

06.09.2012 Heerlijk 2 weken in karakas verbleven. Onwijs gezellig, heerlijk eten. Aardige mensen. Worden echt NIET boos als je ergens anders eet. Alles goed geregeld, konden door een ongeval 2 dagen niet in het zwembad zwemmen, werd keurig opgelost. We konen op 3 min loopafstand naar het zwembad van club karakas. Mensen die slecht ter been waren konden zelfs gebracht en gehaald worden. Wij gaan zeker nog een keer terug.

"Fantastische plek"tłumacz
Suzanne Buur
8,0

03.09.2012 Wij gezin van 4 personen zijn weg van dit Hotel appertementen complex.
De mensen zijn lief en behulpzaam , als er wat is kan je altijd bij ze terecht.
Het eten is heerlijk en bij het zwembadje is het goed vertoeven. Bij het strand moet je iets verder lopen voor gratis bedjes maar dat is geen ramp , de burgemeester heeft het namelijk veranderd.Vorig jaar waren de strandbedjes op loopafstand. Wij hebben niet meegemaakt dat er lelijk gekeken werd als je ergens anders ging eten ...
We zijn van 22 aug tot 2 sep 2012 daar geweest en dat voor de vierde jaar.
Wij willen niks anders meer .Wij voelen ons thuis daar.
Voor elke leeftijd wat wils .

Z przyjaciółmi, 2012
"Leuk appartement maar wel een groot minpunt"tłumacz
Huitema
4,0
6,0

21.08.2012 Prima accommodatie met een heerlijk zwembad en een perfecte locatie!
Overigens wel 1 minpunt die ik overigens ook al vaker voorbij heb zien komen. Het personeel deed alles voor ons. Leuke grapjes en beetje flirten met ons, niks was te gek. Maar zodra je daar niet op in gaat en je eigen gang gaat wordt je compleet genegeerd. Toen wij ook nog eens niet elke avond daar aten was het helemaal gedaan. Bij vertrek schudde het personeel iedereen de hand en zelfs dat konden ze bij ons niet meer opbrengen. Dit is dus het enige (grote) nadeel van Karakas als je het mij vraagt!

"Super"tłumacz
Rob
8,0

27.09.2012 Een niet te groot complex met eenvoudige schone kamers, gelegen aan een gezellige straat. Alles is op loopafstand wat wil je nog meer.
Waren hier naar aanleiding van ons 25 jarig huwelijk, toen het personeel hier lucht van kreeg gingen zij los. Bedden opgemaakt met de handdoeken in hartjes en bloemblaadjes op de bedden, attentie bij het ontbijt en de laatste avond een taart en cocktails ( niet op de rekening) super mensen bedankt voor deze attentie.
1 kleine opmerking graag wat vaker schone handdoeken, anders hadden jullie een 10 gehad.
Goede keuken instelling is u vraagt wij draaien, keuken en personeel schoon.

Widgety Zoover

Dostępne formaty widgetów

Poll

Ile szklaneczek alkoholu pijesz w ciągu dnia podczas wakacji?

Jesteś właścicielem / menadżerem?

Zoover oferuje kilka dodatkowych opcji dla właścicieli obiektów.Więcej informacji