Opinie Apart. hotelowy Karakas***

502 opinie
Opinie Apart. hotelowy Karakas***
Kemeraltı Mah. Hasan Işık Cad. No: 20 , TR-48700, Marmaris

Apart. hotelowy Karakas wyniki 8,7 z 10, na podstawie 502 opinie
Marmaris Apart. hotelowy Karakas*** - wybierasz się tu na wakacje? Poznaj najpierw opinie Użytkowników, którzy już tam byli! Możesz również dołączyć swoją ocenę: podziel się swoimi wrażeniami, opisz warunki pobytu i zaproponuj miejsca, które warto zobaczyć. Na witrynie Zoover możesz obejrzeć bogatą galerię zdjęć i filmów video. Nadal szukasz wymarzonego miejsca na wakacje? Turcja - zobacz inne miejsca noclegowe. Wybrzeże Egejskie - zobacz wszystkie możliwości zakwaterowania w tym miejscu. Porównaj Apart. hotelowy Karakas*** z innymi miejscami noclegowymi w Marmaris.
Proszę czekać...
Niestety nie ma opinii w języku polskim dla Karakas*** / Marmaris. Możesz dodać swoją opinię.

Czy odwiedziłeś ten obiekt noclegowy?

Rozmiar czcionki: A A A

Rodzina z dużymi dziećmi, Czerwiec 2013
"Super fijne plek"tłumacz
belzen96
9,0

03.07.2013 Net terug uit Marmaris app.Karakas, ontzettend vriendelijk personeel , fantastische sfeer en schone nette appartementen. Het eten was goed en een menu voor 20 Turkse Lira (8 euro) zeker aan te raden. Ik moet wel zeggen dat we ergens anders nog beter hebben gegeten en dan gaat het me meer om de aankleding van het eten, die was wat karig in Karakas.De vers gebakken broodjes met sausjes vooraf zijn heerlijk. Ontzettend leuk gehad en voor herhaling vatbaar

"In 1 woord: GEWELDIG"tłumacz
hanneke
9,0

22.06.2013 Super vriendelijk personeel, absoluut niet opdringerig.
Heerlijk eten voor weinig geld. Wij zaten in het voorseizoen en dan had je een menu voor 20 lira (ongeveer 8 euro). Soep, kipgerecht/pizza/pasta, ijsje of koffie na.
Echt een leuk, hollands complex waar iedereen gezellig met elkaar kletst. Jong of oud, maakt niet uit. De meeste gasten kwamen hier al voor de 3e keer ofzo...dat zegt genoeg dacht ik zo.
Centrum/ strand op loopafstand. Turkse kapper tegenover complex erg goed! Ook ideaal om je wenkbrauwen te laten epileren (touwtje) voor omgerekend 2 euro :-)
Wij gaan zeker nog eens terug.

"Super!!"tłumacz
Willy en Inge
10,0

27.06.2013 Net terug van een fantastische vakantie. Alles top! Heerlijk eten, fijn zwembad en super vriendelijk personeel. We komen zeker terug.

Z partnerem, 2013
"Salpen ... IN DE KELDER"tłumacz
Anne R
1,0

16.06.2013 Mijn schoonouders zijn vrijdag toegekomen en omdat het hotel volzet was hebben ze hen in een kamer in de kelder geplaatst. Er zijn 4 kamers in de kelder, normaalgezien voorzien voor het personeel.
Noch de receptie, nog de verantwoordelijke van het reisbureau te plaatste doen het mogelijke om hun ongemak en klacht te behelpen. Ze zullen dus de rest van de week in de kelder slapen.

"Het was weer geweldig"tłumacz
jellie en chiel
8,0

27.06.2013 Voor de derde keer in 6 jaar onze vakantie in Karakas doorgebracht. Het is in de loop van de tijd alleen maar beter geworden. Personeel is super , hulpvaardig, vriendelijk en vol humor. Het ontbijt kan wel wat variatie gebruiken.

"Super fijne vakantie gehad!!"tłumacz
Claudia
8,0

17.06.2013 Heel fijn, midden in de nacht, ontvangen! Appartement groter dan we hadden verwacht. Personeel is erg nederlands gericht, met Mike kan je zelfs over het kofschip praten haha! Kamers prima, bedden hard(heel turkije is dat). HEEL erg schoon!!! Wij zaten aan de straatkant, best gehorig, maar ach het is vakantie! Eten bij karakas is prima, lekker en betaalbaar. Je bent met een paar min op het strand, en de boulevard en barstreet/bazaar is prima aan te lopen! Wij hebben écht een prima vakantie gehad en ik zou dan ook zo terug gaan! Wel zijn veel turken erg asociaal, schreeuwen je in het nederlands na voor van alles en nog wat. Als je niet tegen proppers kunt, wegblijven. Wat betreft het personeel en ergens anders gaan eten, deden ze totaal niet moelijk over. In de 11 dagen dat wij er waren zijn we er 2 keer gaan eten en af en toe een drankje bij het zwembad.

Z partnerem, Maj 2013
"Gaat wel"tłumacz
cindybl
5,0
4,0
4,0
5,0
6,0

13.06.2013 Het appartement was erg schoon 1x in de drie dagen schone handdoeken en beddengoed.
Wij zaten helemaal boven in een appartement het was erg heet daar en het appartement zelf heeft schone daken waardoor wij elke keer ons hoofd stoten niet erg prettig.
Wij hadden geboekt met een ontbijt buffet eenmaal aangekomen bleek er helemaal geen buffet te zijn maar gewoon uitgeserveerd. elke dag hetzelfde 15 dagen lang. tomaat,komkommer,eitje,olijven,salami,kaas,boter en jam. koffie of thee. erg saai 15 dagen lang . Wij houden ervan om elke dag ergens anders te gaan eten , wij werden na 2 x afwijzen om niet bij hen te eten in hotel door 2 personeels leden totaal genegeerd, ze waren beledigd en je werd niet meer geaccepteert erg jammer, niet echt gastvrij. het vrouwtje achter de receptie was echter echt heel lief en vriendelijk.

Z partnerem, Maj 2013
"Ver boven verwachting"tłumacz
Maartje
8,0

17.06.2013 17-6-2013 Het appartement was veel groter dan verwacht, prachtig uitzicht vanaf het balkon, en met 5 minuten wandelen sta je al op het strand. Ook barstreet en de overdekte markt zijn met een kwartiertje prima te wandelen. Het eten bij Karakas is heerlijk en je krijgt echt grote porties!

De stad Marmaris beschrijven we na onze vakantie als "Salou voor de 40-jarige Andre Hazes-fan". Veel Nederlanders, ook veel asociale helaas, en daardoor ook veel Nederlands sprekende Turken. Iedere verkoper heeft wel familie hier wonen die ze jaarlijks opzoeken. Bij Karakas kan je zelfs zonder een woordje buitenlandse taal te beheersen een super vakantie hebben! Dat je liever turks eet ipv kipsate met appelmoes moeten ze zelfs even aan wennen ;)

Echter als je wat beter je best doet en wat verder van de toeristische trekpleisters de straatjes induikt ontmoet je ook de "normale" turk, erg vriendelijk en doen hun uiterste best om het je naar de zin te maken.

Z przyjaciółmi, Maj 2013
"Karakas is "thuis komen!""tłumacz
samaben
8,0

22.05.2013 Voor de 2e keer maar het was gewoon weer thuis komen. Bij de receptie wordt je al vriendelijk verwelkomt.
Personeel is super vriendelijk en probeert het je echt naar je zin te maken.
Kamers zijn groot, gedateerd maar superschoon. Goede bedden, balkon en fijne douche.... meer heb je toch niet nodig?
Het eten vonden we wisselend, de ene dag goed, de andere dag wat minder. Avondeten hebben we maar 2 keer genoten in Karakas maar daar werd zeker niet moeilijk over gedaan.
Zwembad was heerlijk en bedjes bij het zwembad prima.
Al met al gaan we zeker weer terug naar karakas!!!

Z partnerem, 2012
"Prima accomodatie"tłumacz
hans_jagersma
7,0

15.10.2012 we hebben ons hier prima vermaakt hier. Veel nederlanders. Het verblijf hier is aan te bevelen. Echer wissel hier niet je Euro s voor TLyras. Ongunstige wisselkoers.. We zaten aan de straatzijde. Je kunt dan wel eens last hebben van muziek. Maar och, ts vakantie.

Widgety Zoover

Dostępne formaty widgetów

Ankieta

Co najbardziej Cię denerwuje na stoku narciarskim?

Jesteś właścicielem / menadżerem?

Zoover oferuje kilka dodatkowych opcji dla właścicieli obiektów.Więcej informacji