Opinie Apart. hotelowy Karakas***

496 opinie
Opinie Apart. hotelowy Karakas***
Kemeralt? Mah. Hasan I??k Cad 20, TR-48700, Marmaris

Apart. hotelowy Karakas wyniki 8,7 z 10, na podstawie 496 opinie
Marmaris Apart. hotelowy Karakas*** - wybierasz się tu na wakacje? Poznaj najpierw opinie Użytkowników, którzy już tam byli! Możesz również dołączyć swoją ocenę: podziel się swoimi wrażeniami, opisz warunki pobytu i zaproponuj miejsca, które warto zobaczyć. Na witrynie Zoover możesz obejrzeć bogatą galerię zdjęć i filmów video. Nadal szukasz wymarzonego miejsca na wakacje? Turcja - zobacz inne miejsca noclegowe. Wybrzeże Egejskie - zobacz wszystkie możliwości zakwaterowania w tym miejscu. Porównaj Apart. hotelowy Karakas*** z innymi miejscami noclegowymi w Marmaris.
Proszę czekać...
Niestety nie ma opinii w języku polskim dla Karakas*** / Marmaris. Możesz dodać swoją opinię.

Czy odwiedziłeś ten obiekt noclegowy?

Rozmiar czcionki: A A A

Z partnerem, Czerwiec 2013
"Het was weer geweldig"tłumacz
jellie en chiel
8,0

27.06.2013 Voor de derde keer in 6 jaar onze vakantie in Karakas doorgebracht. Het is in de loop van de tijd alleen maar beter geworden. Personeel is super , hulpvaardig, vriendelijk en vol humor. Het ontbijt kan wel wat variatie gebruiken.

Z partnerem, Czerwiec 2013
"Super fijne vakantie gehad!!"tłumacz
Claudia
8,0

17.06.2013 Heel fijn, midden in de nacht, ontvangen! Appartement groter dan we hadden verwacht. Personeel is erg nederlands gericht, met Mike kan je zelfs over het kofschip praten haha! Kamers prima, bedden hard(heel turkije is dat). HEEL erg schoon!!! Wij zaten aan de straatkant, best gehorig, maar ach het is vakantie! Eten bij karakas is prima, lekker en betaalbaar. Je bent met een paar min op het strand, en de boulevard en barstreet/bazaar is prima aan te lopen! Wij hebben écht een prima vakantie gehad en ik zou dan ook zo terug gaan! Wel zijn veel turken erg asociaal, schreeuwen je in het nederlands na voor van alles en nog wat. Als je niet tegen proppers kunt, wegblijven. Wat betreft het personeel en ergens anders gaan eten, deden ze totaal niet moelijk over. In de 11 dagen dat wij er waren zijn we er 2 keer gaan eten en af en toe een drankje bij het zwembad.

Z partnerem, Maj 2013
"Gaat wel"tłumacz
cindybl
5,0
4,0
4,0
5,0
6,0

13.06.2013 Het appartement was erg schoon 1x in de drie dagen schone handdoeken en beddengoed.
Wij zaten helemaal boven in een appartement het was erg heet daar en het appartement zelf heeft schone daken waardoor wij elke keer ons hoofd stoten niet erg prettig.
Wij hadden geboekt met een ontbijt buffet eenmaal aangekomen bleek er helemaal geen buffet te zijn maar gewoon uitgeserveerd. elke dag hetzelfde 15 dagen lang. tomaat,komkommer,eitje,olijven,salami,kaas,boter en jam. koffie of thee. erg saai 15 dagen lang . Wij houden ervan om elke dag ergens anders te gaan eten , wij werden na 2 x afwijzen om niet bij hen te eten in hotel door 2 personeels leden totaal genegeerd, ze waren beledigd en je werd niet meer geaccepteert erg jammer, niet echt gastvrij. het vrouwtje achter de receptie was echter echt heel lief en vriendelijk.

Z partnerem, Maj 2013
"Ver boven verwachting"tłumacz
Maartje
8,0

17.06.2013 17-6-2013 Het appartement was veel groter dan verwacht, prachtig uitzicht vanaf het balkon, en met 5 minuten wandelen sta je al op het strand. Ook barstreet en de overdekte markt zijn met een kwartiertje prima te wandelen. Het eten bij Karakas is heerlijk en je krijgt echt grote porties!

De stad Marmaris beschrijven we na onze vakantie als "Salou voor de 40-jarige Andre Hazes-fan". Veel Nederlanders, ook veel asociale helaas, en daardoor ook veel Nederlands sprekende Turken. Iedere verkoper heeft wel familie hier wonen die ze jaarlijks opzoeken. Bij Karakas kan je zelfs zonder een woordje buitenlandse taal te beheersen een super vakantie hebben! Dat je liever turks eet ipv kipsate met appelmoes moeten ze zelfs even aan wennen ;)

Echter als je wat beter je best doet en wat verder van de toeristische trekpleisters de straatjes induikt ontmoet je ook de "normale" turk, erg vriendelijk en doen hun uiterste best om het je naar de zin te maken.

Z przyjaciółmi, Maj 2013
"Karakas is "thuis komen!""tłumacz
samaben
8,0

22.05.2013 Voor de 2e keer maar het was gewoon weer thuis komen. Bij de receptie wordt je al vriendelijk verwelkomt.
Personeel is super vriendelijk en probeert het je echt naar je zin te maken.
Kamers zijn groot, gedateerd maar superschoon. Goede bedden, balkon en fijne douche.... meer heb je toch niet nodig?
Het eten vonden we wisselend, de ene dag goed, de andere dag wat minder. Avondeten hebben we maar 2 keer genoten in Karakas maar daar werd zeker niet moeilijk over gedaan.
Zwembad was heerlijk en bedjes bij het zwembad prima.
Al met al gaan we zeker weer terug naar karakas!!!

Z partnerem, 2012
"Prima accomodatie"tłumacz
hans_jagersma
7,0

15.10.2012 we hebben ons hier prima vermaakt hier. Veel nederlanders. Het verblijf hier is aan te bevelen. Echer wissel hier niet je Euro s voor TLyras. Ongunstige wisselkoers.. We zaten aan de straatzijde. Je kunt dan wel eens last hebben van muziek. Maar och, ts vakantie.

Z przyjaciółmi, Wrzesień 2012
"Gewoon goed"tłumacz
Julia en Jolanda
8,0

30.09.2012 Wij zijn nu in Karakas appartement..het bevalt ons goed!!! Het eten is goed en betaalbaar... willen jullie naar het strand loop dan een stukje verder... en ga bij Pilot Pub liggen... de ligbedden zijn gratis en erg vriendelijk personeel... ook voor de lunch of diner kan je hier terecht... het is lekker en voor de zelfde prijs dan bij Karakas.. alleen veel meer je krijgt het bijna niet op en het is veel beter dan in het appartement!!!

Boek je een voordeelkamer ga er dan van uit dat je een kelder kamer krijgt... niet mis mee het is schoon en groot...

Z partnerem, Wrzesień 2012
"Alsof je thuis komt."tłumacz
Cor en Wilma van Lo...
10,0

14.10.2012 Gezellig en vriendelijk personeel en ze spreken er engels en nederlands en dat is wel fijn.Ook de manager Tyson en de baas Hakan en de oude moeder en vader Karakas zijn heel erg vriendelijke mensen. Als je met de bus aankomt wachten ze je al vriendelijk op en word je traditioneel verwelkomt. Zeer zeker weer opvakantie in Aparthotel Karakas.

Z partnerem, Wrzesień 2012
"Fantastische vakantie (zoals we al gewend waren)"tłumacz
Bram-Thea
10,0

10.10.2012 De accommodatie Karakas Apart is voor ons geen onbekende. We komen er al een aantal jaren. Het voelt voor ons ieder jaar als een soort van thuiskomen. Ook dit jaar weer een hele fijne vakantie gehad. Het personeel liet ons vrij in ons doen en laten en we hebben beslist niet iedere dag in het restaurant gegeten. Het strand, bazaar en Bar-street zijn goed te belopen en als je wat verder weg wil, is de Dolmus een goed alternatief. Je stapt voor de deur op en uit.
Als er al wat op te merken valt, dan is het de bediening bij het zwembad. Vorige jaren was er altijd een personeelslid , die daar dienst had. Dit jaar was er al personeel vertrokken, zoals eerder beschreven. Dit betekende dat de bediening bij het zwembad niet zo als we gewend waren. Maar na een gesprek met de manager werd daar door de jongens wel meer aandacht aan besteed,.
Dus Hakan, Tyson, Mike, Carlos, Ahmed en ook de altijd gezellige (ADHD) Torres, bedankt voor weer en zeer geslaagde vakantie in Marmaris.
Tot volgend jaar.

Z przyjaciółmi, Wrzesień 2012
"Erg fijn appartement"tłumacz
corneeltje55
8,0

26.09.2012 fijne kamer ,we waren er met mijn zus en haar man.we hadden 2 kamers op de 3 etage,erg mooi.wij keken op de straat,en mijn zus zat aan de zij kant,net boven de bar.leuk en gezellig plekje.om 12 uur geen muziek meer .personeel super vriendelijk.jammer dat er in de tweede week wat jongens weg waren (Die moesten weer naar school).Dus moesten de jongens die er nog waren dubbel hard werken om ook bij zwembad iedereen van drankjes te voorzien.eten is er heerlijk en betaalbaar .voor mijn man en ikzelf de tweede keer dat we er waren.schoonmaak iedere dag en handdoeken ook .nee het was in een woord weer fantastich.een aanrader voor mensen die erg van gezellig houden met alleen nederlandse gasten.bedankt personeel karakas voor de fijne 2 weken en misschien tot volgend jaar .

Widgety Zoover

Dostępne formaty widgetów

Poll

Po którym kraju najbardziej lubisz jeździć samochodem?

Jesteś właścicielem / menadżerem?

Zoover oferuje kilka dodatkowych opcji dla właścicieli obiektów.Więcej informacji