Opinie Hotel Do Caracol****

56 opinie
Opinie Hotel Do Caracol****
Estrada Regional, Nº1, P-9700, Angra do Heroismo

Hotel Do Caracol wyniki 8,0 z 10, na podstawie 56 opinie
Angra do Heroismo Hotel Do Caracol**** - wybierasz się tu na wakacje? Poznaj najpierw opinie Użytkowników, którzy już tam byli! Możesz również dołączyć swoją ocenę: podziel się swoimi wrażeniami, opisz warunki pobytu i zaproponuj miejsca, które warto zobaczyć. Na witrynie Zoover możesz obejrzeć bogatą galerię zdjęć i filmów video. Na witrynie Zoover możesz obejrzeć - filmów video - Hotel w - Do Caracol****. Nadal szukasz wymarzonego miejsca na wakacje? Portugalia - zobacz inne miejsca noclegowe. Azory - zobacz wszystkie możliwości zakwaterowania w tym miejscu. Porównaj Hotel Do Caracol**** z innymi miejscami noclegowymi w Angra do Heroismo.
Proszę czekać...
Niestety nie ma opinii w języku polskim dla Do Caracol**** / Angra do Heroismo. Możesz dodać swoją opinię.

Czy odwiedziłeś ten obiekt noclegowy?

Rozmiar czcionki: A A A

Z partnerem, Sierpień 2013
"Leuk hotel"tłumacz
mfleers
9,0

19.08.2013 de allereerste dag bezeerde ik me flink en de aardige mevrouw aan de receptie is met ons mee gereden naar het ziekenhuis en heeft alles geregeld. Klasse!
Het zwembad is klein, maar daarnaast is een geweldige (openbare) gelegenheid om in zee te zwemmen. Daarvan maakt dan ook de hele lokale bevolking gebruik. Heel gezellig.
Het eten en het ontbijt zijn prima, de kamers ook. Alleen de airco doet het niet altijd, we moesten iedere 3 uur even ons bed uit om hem weer aan te zetten. Maar na een opmerking bij de receptie was dat snel verholpen.

Z partnerem, Lipiec 2013
"Een net hotel"tłumacz
Mark
8,0

14.07.2013 Het hotel ziet er zeer netjes uit. Er zitten twee kleine supermarktjes dichtbij en het is ongeveer 15 - 20 minuten lopen naar het centrum van Angra, of voor vijf euro pak je een taxi naar het centrum. Ook zit er hier een bushalte. Elke tien minuten gaat er een bus die je voor 20 cent per persoon naar het centrum brengt.

Het personeel is zeer vriendelijk. Toen wij aankwamen was de kamer nog niet klaar. De koffers werden netjes apart gezet en toen wij terugkwamen uit Angra, waren de koffers naar onze kamer gebracht.

Er is een uitgebreid ontbijtbuffet, die goed is aangekleed. Ook kan hier 's avonds gegeten worden, maar dat hebben wij niet gedaan. Er is gratis wifi op de kamer. Niet geweldig, maar goed genoeg om gewoon het internet op te gaan. Het hotel heeft een zwembad met wat ligstoelen, maar meteen daarnaast is er een pier waarbij je zo de oceaan in duikt.

De kamers zijn netjes en tevens uitgerust met airco. Matrassen misschien een beetje hard.

Z partnerem, Czerwiec 2013
"Mooi gelegen"tłumacz
Ger Dullens
8,0

27.07.2013 Hotel do Caracol in Angra do Heroismo, de hoofdstad van het eiland Terceira (Azoren), ligt riant aan zee, met een eigen zwembad plus de mogelijkheid in een afgebakend deel van de zee te zwemmen (geen strand). Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Toen de bar nog dicht was en we koffie wilden drinken, wees de receptionist ons naar twee barretjes aan de overkant van de straat. Ernaast lagen twee kleine supermarkten. Het hotel heeft een gratis parkeergarage. Ruim voorzien ontbijtbuffet en toen we een volgende dag heel vroeg moesten vertrekken om een vliegtuig te halen, kregen we een keurig ontbijtpakket mee. De afstand naar het centrum van de stad was te groot om te lopen.

Hotel - Do Caracol**** - Najniższe ceny znajdziesz w:

"Goed hotel, 20 minuten van de hoofdstad"tłumacz
Ilse
5,0
9,0

24.09.2012 Goed hotel, de sauna faciliteiten op de ondergrondse verdieping erg verouderd en er zijn kakkerlakken aanwezig, ook in de badkamer op de kamers. Toen we er wat van zegden zijn ze komen spuiten. Maar dat is ook maar een tijdelijk hulpmiddel.
Het hotel ligt op een 20 minuten lopen van de hoofdstad, wat voor vele mensen in het hotel een probleem was, er stopt wel een busje, maar dat reed niet meer vanaf half september.
Het ontbijt was wel elke dag hetzelfde, maar genoeg keuze en helemaal top. De schoonmaak van de kamers ook ok en de viendelijkheid van het personeel ook erg goed, idd alleen in het restaurant wat minder.

"Gezellig hotel"tłumacz
Lia
9,0

09.10.2012 Dit hotel ligt op 10 minuten lopen van het centrum van Angra. Het is mooi gelegen aan een baai waarin je goed kunt zwemmen. Ook is er een buiten zwembad. Als hotelgast kun je ook gebruik maken van het binnenzwembad en de sauna, turks bad en jacuzzi. Het eten in het restaurant is aardig, zeker de traditionele gerechten. Bij de receptie word je vriendelijk geholpen en ze zijn bereid van alles voor je te regelen.

"Ver van centrum"tłumacz
Dina
8,0

25.09.2012 Prima hotel. Jammergenoeg hadden we een kamer met zijzeezicht en dus klein balkon. Gevraagd om kamer met zeezicht en groot balkon. Niet gekregen maar wel twee stoelen voor op balkonnetje :-). Geen koffie en thee faciliteiten op de kamer. Wifi werkte wel. Trek voor een wandeling naar Angra gerust een half uurtje uit. Er wordt gezegd 10 tot 15 minuten lopen. Neem anders een taxi is maar een paar euro.

Rodzina z dużymi dziećmi, Sierpień 2012
"Prachtig gelegen"tłumacz
rgmvk
7,0

31.08.2012 Kamers met zeezicht zijn duurder dan kamers met zij-zeezicht. maar het is zeker het overwegen waard. zeezicht heeft veel mooier uitzicht+groter balkon. Balkon van kamer met zij-zeezicht zijn erg klein. Op kamer is verder weinig aan te merken. hooguit dat de bedden aan de harde kant zijn. Ontbijt is in orde. Receptiepersoneel is heel vriendelijke en behulpzaam. Bedienend personeel in de ontbijtzaal daarentegen...vriendelijkheid was daar de uitzondering.
Minpunt: WiFi werkt niet. Zou aan de instelling van de computer liggen, maar daar hebben we zo onze twijfels bij. Wel computer in de lobby, maar die is vaak bezet.

Z partnerem, Maj 2012
"Prima plek"tłumacz
MH Rooijakkers van ...
9,0

22.05.2012 Tijdens onze huwelijksreis hier 2 nachten geslapen, prima hotel. Lekkere jacuzzi, wifi in de hal, aardige bediening, fijne parkeergarage onder het hotel. Prima kamers met nette badkamer. Ontbijt was prima, diner was een beetje minder. Ongeveer 5/10 minuten lopen van het dorp/stad Angra de Heroismo.

Z partnerem, Wrzesień 2011
"Fantastische Huwelijksreis Terceira De Azoren"tłumacz
René en Rena
7,0

27.11.2011 Hotel Do Caracol op het eiland Terceira was super, we hadden een prachtige kamer met uitzicht op zwembad & zee gekregen (incl.groot balkon). De kamer was netjes en werd elke dag schoongemaakt (incl.schone handdoeken). Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het is maar 20 minuten lopen naar het Centrum. Het restaurant zag er netjes uit en elke dag een ander dagmenu (3-gangen voor Euro 14,00), maar A la Carte was ook mogelijk (dit was ook heerlijk). Restaurants in de buurt: Beira Mar in Sao Mateus: vooral vis (10 min rijden); Ti Chao in Serreta: gespec.in streekgerechten (30 min rijden); Caneta in Altares: spies met 3 grote malse stukken gekruid rundervlees (± 35 min.rijden).

Z przyjaciółmi, Sierpień 2011
"Zeer vriendelijke, behulpzame mensen op Terceira!"tłumacz
paulien
9,0

20.08.2011 Do Caracol is een prachtig hotel gelegen aan de Atlantische Oceaan. De hotelkamers hebben zowel aan de voor- als aan de achterkant seaview (voor met een groot balkon en achter met een klein balkon). De mensen van het hotel zijn erg vriendelijk en helpen je graag. Het eten is er prima en de kamers zijn er mooi en schoon. Het hotel ligt aan een baai met een plateau van waar je de zee in kan. Je kunt er mooi snorkelen. Het is ongeveer 20 minuten lopen naar het centrum. In het centrum zijn wat restaurantjes en een paar kleine winkeltjes. Whale and Dolphin watching met Aquiatur was top, beide keren succes! Aanrader is de Jeep Tour van Rodrigo, hij brengt je naar de meest mooie plekjes van het eiland (en het localrestaurant Ti Choi met heerlijke gerechten). Verder is het eiland prachtig. Groen, mooie bergen, NL koeien ;-) en een prachtig uitzicht over de zee. Er zijn wel maar weinig zandstranden, bijna alles is rots, maar vaak wel met trappetjes. Eiland is echt een aanrader!!!

1 2 3 4 5 6 dalej

Widgety Zoover

Dostępne formaty widgetów

Ankieta

Czy przerwę świąteczną spędzasz ze swoją rodziną?

Jesteś właścicielem / menadżerem?

Zoover oferuje kilka dodatkowych opcji dla właścicieli obiektów.Więcej informacji