Opinie Hotel Landhotel am Park***

95 opinie
Opinie Hotel Landhotel am Park***
In der Schmiedinghausen 36, 57392 , Bad Fredeburg

Hotel Landhotel am Park wyniki 9,4 z 10, na podstawie 95 opinie
Bad Fredeburg Hotel Landhotel am Park*** - wybierasz się tu na wakacje? Poznaj najpierw opinie Użytkowników, którzy już tam byli! Możesz również dołączyć swoją ocenę: podziel się swoimi wrażeniami, opisz warunki pobytu i zaproponuj miejsca, które warto zobaczyć. Na witrynie Zoover możesz obejrzeć bogatą galerię zdjęć i filmów video. Na witrynie Zoover możesz obejrzeć - filmów video - Hotel w - Landhotel am Park***. Nadal szukasz wymarzonego miejsca na wakacje? Niemcy - zobacz inne miejsca noclegowe. Nadrenia - Pólnocna .Westfalia - zobacz wszystkie możliwości zakwaterowania w tym miejscu. Porównaj Hotel Landhotel am Park*** z innymi miejscami noclegowymi w Bad Fredeburg.
Proszę czekać...
Niestety nie ma opinii w języku polskim dla Landhotel am Park*** / Bad Fredeburg. Możesz dodać swoją opinię.

Czy odwiedziłeś ten obiekt noclegowy?

Rozmiar czcionki: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 dalej

95 opinie - Landhotel am Park***

95 opinie
9,2
9,5
Zobacz opinie:
Z partnerem, Kwiecień 2014
"Meer dan de moeite waard"tłumacz
D & L
10,0

03.05.2014 Zooo schoon dit hotel van de fam willemsen, eten was wederom formidable!
Is dat meneer de Jong hier beneden, die met zn rooije broek, oergezellig met zijn hele familie, dat maakt zo een weekendje onvergetelijk.

Bedden schoon, omgeving mooi, van de zomer weer, maar dan boeken voor en kamer met balkon, en dan genieten

Grupa, Kwiecień 2014
"Wederom fantastisch"tłumacz
J.de Jonge
9,0

27.04.2014 Dit jaar met een groep van 13 personen geweest, het was weer heerlijk vertoeven, het eten de kamers en entertainment.
Het is en blijft een aanrader,we komen zeker nog een keer terug.
Maar eerst gaan we ook nog naar Hotel Bilstein.
Chapeau voor het vriendelijke en hardwerkende personeel. Toppie.

Z partnerem, Marzec 2014
"Spitze!"tłumacz
Hans
8,0

05.04.2014 Super Hotel, gute Stimmung, Personal klasse!

"Superleuk"tłumacz
ten Have
8,0

12.01.2014 Landhotel am park en zijn medewerkers hebben ons blij en tevreden gemaakt

Harstikke leuk arrangement tegen een lage prijs;
De formule komt goed aanen fijn personeel en eigenaren
Ligging aan het park en bossen
het ontbijt avondeten was goed en lekker
casino blackjack erg gezellig

wij kunnen het aanbevelen.
lag alleen geen sneeuw

Z partnerem, Styczeń 2014
"Heerlijk genieten van het wandelen en de rust."tłumacz
wim en leny peters
6,0

24.01.2014 Geweldige dagen gehad veel gelachen, lekker gegeten en live muziek. Hier is geen tijd van verveling maar een en al vermaak Andre,Alain en Blackie bedankt voor deze gezellige dagen.

Z partnerem, Styczeń 2014
"Mooie ligging en de keuken TOP"tłumacz
Thijs en Sonja
10,0

12.01.2014 Het was voor ons de eerste keer dat we in het Sauerland waren en dus ook voor de 1e keer hier in dit hotel.en moeten zeggen het was geweldig goed, vooral de ligging van hotel Am Park is geweldig, we hadden geboekt om te skien maar omdat er geen sneeuw lag hebben we veel gewandeld,vriendelijke medewerkers en het avonddinner in een woord grandioos,genieten van lekker eten, de inclusief formule is goed.
in mei komen we weer maar dan in jullie nieuwe hotel
Team Am Park bedankt Thijs en Sonja

"Wat een afknapper. Nooit meer."tłumacz
S + J
6,0
3,0
5,0
8,0

28.12.2013 € 210,= meer in kerstweek maar niets extra's daarvoor gekregen. Geen kerstgevoel ervaren. Op kerstavond bestond het diner uit een kop soep met 2 sneetjes stokbrood en 's middags boerenkool met vlees en worst. Het ontbijt was wel goed maar avondeten was smakeloos.

"Sfeervolle kerstdagen gehad"tłumacz
Fam Pieters
8,0

31.12.2013 van 22 december tot 27 december een kerstarrangement meegemaakt in Hotel Am Park, het was super, leuke aciviteiten (kerst avond-wandeling met fakkels en een borreltje) en zelfs een bustocht op 1e kerstdag, het 4 gangen kerst diner op 1e kerstdag was in een woord geweldig met ook een compliment aan Fred Noorlander de muziekant die tijdens het kerstdiner de live muziek verzorgde, doorgaans is live muziek te hard, maar dit was zeer aangenaam rustig en veel kerst nummers erg sfeervol.Onze kamer van prima en zeer proper, de bediening erg vriendelijk en vlot van drankjes, onze mooiste kerst ooit.

"Prima formule en goed Hotel!"tłumacz
Jan
7,0

01.01.2014 Fijne dagen hier doorgebracht.
Goed van eten en drinken, glaasje leeg vlot weer vol
Kamers eenvoudig maar zeer schoon, prima draadloos internet funktioneert in hele hotel.
Vriendelijke mensen daar houden wij wel van, we komen zeker terug.

Z partnerem, Grudzień 2013
"Reuze naar ons zin gehad"tłumacz
Gils
7,0

01.01.2014 Onlangs terug van een heerlijke week vakantie in dit leuke hotel.
Eten top, ontbijt prima bediening vriendelijk Wij hebben genoten van de gastvrijheid en de prachtige omgeving
Komen zeer zeker terug (was eerste keer voor ons)
groetjes uit Barendrecht jan en ida

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 dalej

Widgety Zoover

Dostępne formaty widgetów

Poll

Ile szklaneczek alkoholu pijesz w ciągu dnia podczas wakacji?

Jesteś właścicielem / menadżerem?

Zoover oferuje kilka dodatkowych opcji dla właścicieli obiektów.Więcej informacji