Opinie Hotel Club Les Dunes d'Or****

12 opinie
Opinie Hotel Club Les Dunes d'Or****
Secteur touristique et Balnéaire maroc, 80000, Agadir

Hotel Club Les Dunes d'Or wyniki 8,8 z 10, na podstawie 12 opinie
Agadir Hotel Club Les Dunes d'Or**** - wybierasz się tu na wakacje? Poznaj najpierw opinie Użytkowników, którzy już tam byli! Możesz również dołączyć swoją ocenę: podziel się swoimi wrażeniami, opisz warunki pobytu i zaproponuj miejsca, które warto zobaczyć. Na witrynie Zoover możesz obejrzeć bogatą galerię zdjęć i filmów video. Nadal szukasz wymarzonego miejsca na wakacje? Maroko - zobacz inne miejsca noclegowe. Maroko - zobacz wszystkie możliwości zakwaterowania w tym miejscu. Porównaj Hotel Club Les Dunes d'Or**** z innymi miejscami noclegowymi w Agadir.
Proszę czekać...
Niestety nie ma opinii w języku polskim dla Club Les Dunes d'Or**** / Agadir. Możesz dodać swoją opinię.

Czy odwiedziłeś ten obiekt noclegowy?

Rozmiar czcionki: A A A

6,0
4,0
6,0
7,0

29.09.2014 De ligging is prachtig zo aan de boulevards en daarachter het strand. Mooie kamers. Groot genoeg voor twee personen. Schoon op wat hoekjes en randjes na. Het en der wat onderhoud nodig. Op zich word het goed bij gehouden. Omdat het hotel van een Franse keten is zijn er hoofdzakelijk Franse gasten waardoor het personeel ook hoofdzakelijk Frans spreekt en de andere nationaliteiten ontwijkt. Dit werd bij aankomst al duidelijk toen wij een ander kleur bandje kregen dan de franstalige mensen. Het eten is eenvoudig en voornamelijk marokkaans met zeer weinig tot geen internationale gerechten. De hygiëne waren op wat plaatsen en met wat gerechten ver zoek. Het eten was niet warm en de rauwkost was volgens ons met kraanwater gewassen vlees te rauw gelaten waardoor de gevolgen wel te bedenken zijn. Wij gaan dus niet meer naar dit hotel als wij besluiten nog eens naar Marokko te gaan.

Z partnerem, Sierpień 2014
"Bon séjour"tłumacz
nael-48martinez
9,0

30.09.2014 Un séjour au gout de la découvrte, ce n'est pas la première fois que je viens au Maroc, mais cette fois c'était loin de Marrakech et sa région...
Ce qui nous a encouragé à choisir cet hotel; c'est qu'il s'agit d'un 'framotel', on en a déjà essayé.. jamais déçus!
C'est vrai qu'il n'a pas été rénové depuis un bout de temps, mais plusieurs avantages à coté: c'est à 10mn du centre ville, les services sont nickels... Surtout l'équipe d'animation, super sympa. On a adoré.

Rodzina z małymi dziećmi, Sierpień 2014
"Satisfaits !"tłumacz
rodrigues-alan
9,0

29.08.2014 Le rapport qualité/prix est très intéressant vu que le service, les chambres et l’emplacement sont bien. La restauration est superbe, les plats sont vraiment délicieux, la piscine est spacieuse (surveillée) , il a des animations diverses ce qui fait qu’il y en a pour tous les goûts, l’équipe a été géniale avec les enfants qui depuis ce voyage ne demandent qu’à y revenir, chose que nous ferons surement très prochainement. Allez y les yeux fermés vous ne regretterez pas votre investissement !

Z partnerem, Sierpień 2014
"Ambiance sympa.."tłumacz
Alaoui Lamya
9,0

14.10.2014 on y a passé une semaine sympa, il y a une bonne ambiance . Le staff est très aimable surtout le duo de l'accueil que je salue d'ailleurs.
Les lieux ne sont pas flambants neufs, mais sont bien entretenus avec un room service bien à la hauteur... Merci à tous pour ce beau séjour !

Z partnerem, Lipiec 2014
"Leuke vakantie"tłumacz
DE DOBBELEER AURELI...
9,0

06.08.2014 Les Dune d'or is een heel goed hotel ,vriendelijk personeel , lekker eten we hebben er een zeer aangenaam verblijf gehad hele leuke animatie , thema restaurants een zeer goede prijs kwaliteit

Z partnerem, Czerwiec 2014
"Mooi hotel op Top locatie"tłumacz
Pieflo
8,0

25.06.2014 wij zijn net terug van 12 dagen.
Het is een mooi hotel op een Top locatie. Mooie ruime kamers, prachtige tuit en groot zwembad.
Met 3 ala carte restaurants waar onbeperkt gebruik van mag worden gemaakt. Het hoofdrestaurant: het eten was hier heel erg wisselend per dag. Helaas waren dit niet altijd 4 * waardige maaltijden.
Veel goedkoop vlees/stoofschotel maaltijden. Maar door het onbeperkt gebruik van de ala carte restaurant hebben wij toch meestal heerlijk gegeten. Elke avond in de pianobar een live bandje, met heel gezellige muziek, er waren veel mensen aan het dansen.
Het hotel is een Frans hotel van de organisatie FRAM. Het animatieteam was erg actief maar alleen gericht op de Fransen, spraken minimaal Duits of Engels, heel jammer. Wij waren met totaal 6 Nederlanders, 85% bejaarde Fransen en 14% Tsjechen en Polen.
Wij hebben genoten van onze 1e x Marokko-Agadir. De mooie wandelboulevard de brede stranden en geen opdringerige verkopers.

Rodzina z małymi dziećmi, Maj 2014
"Heerlijke vakantie!"tłumacz
Paula Voorneveld
9,0

26.05.2014 Hele leuke vakantie gehad in Agadir.
Het is een prettig hotel met prima kamers. Iedereen spreek Frans (houd daar rekening mee) een enkeling spreek Engels.
Wij hadden een baby mee van 9 maanden oud en daar was iedereen in het hotel super gek mee. Hij heeft er dan ook een super leuke tijd gehad!
Houd rekening met veel trappen en omhoog lopen op het terrein van het hotel, maar dit vinden wij wel prettig: doe je nog eens sportief!
Echt sportfaciliteiten hebben ze niet, misschien gezamenlijk met andere hotels maar wij hebben deze niet kunnen ontdekken.
Er zijn veel uitstapjes te maken en je zit direct aan het strand!
Het eten vonden wij SUPER. Heel veel keus en lekker vers..echt heerlijk! Er zijn ook nog aparte restaurants op het hotel waar ook gebruik gemaakt van kan worden. Wel moet je hiervoor optijd reserveren.

Z partnerem, Marzec 2014
"Genoten, heerlijk hotel, fantastische ligging"tłumacz
Agnes
9,0

14.03.2014 Een weekje geweest, genoten van het fijne hotel met prima ligging aan de boulevard. Overwegend fransen hier. Maar die vinden het leuk om een gesprekje aan te knopen met ons hollanders. Heeft ons ook verbaasd dat dit hotel nog niet ondekt is door ons hollanders.
Men doet hun best om alles naar wens te laten verlopen.

Rodzina z dużymi dziećmi, Luty 2011
"Super pour les enfants comme pour les adultes"tłumacz
Elodie
10,0

03.04.2011 Les Dunes D'or c'est le paradis sur terre quand on y ai car on y mange très bien on n'y dort très bien on s'amuse super bien la réseption et super le perssonel de l'hôtel est génial très gentil au service des gens...
Et surtout pour ce qui y v'ont avec leurs enfants il y a des clubs du plus petit au plus grands alors les enfants passe de super vacances commes les grands....
Il y a un bureau dans l'hôtel les gens qui y travaillent sont très gentil toujours a notre écoute...
Et aussi dans cette hôtel il y a une équipe d'annimation qui ai extraordinaire car il sont gentil il nous propose de super activcités toute la journéé dans la piscine ...... tout les soirs les annimateurs se retrouve pour nous faire un spectacle gratuit d'une heure au moins et c'est spectacles sont super alors vraiment moi je dit merci car j'ai passer de super vacances en jeurs compagnie des vacances qui sont ignoubliables.... Merci .......... à Sandra, candy, momo, samir, dimitri, hicham, omar, et Aurélien:)

Z partnerem
"Hotel in orde, eten zeker geen kwaliteit !"tłumacz
Engelborghs Carine
5,0
7,0

03.06.2009 Het hotel op zich was wel in order, net, vriendelijk personeel maar...,
de kwaliteit van het eten is ondermaats. men kon ook buiten eten, maar alles staat open en bloot onder de zon met als gevolg - insecten op eten en uitgeslagen van de zon.
In het restaurant (oasis) is het binnen een chaos. Personeel loopt van hier naar daar zonder echt efficiënt te werken (krijgen voortdurend berispingen van zaalmeester). Besluit hotel op zich goed, eten te vergelijken met 2 sterren en geen 4.
Ook is het een volledig Franse wereld - geen aanrader voor andere nationaliteiten - als niet-Franse ben je een vreemde eend in de bijt.

1 2 dalej

Widgety Zoover

Dostępne formaty widgetów

Poll

Po którym kraju najbardziej lubisz jeździć samochodem?

Jesteś właścicielem / menadżerem?

Zoover oferuje kilka dodatkowych opcji dla właścicieli obiektów.Więcej informacji