Opinie Kemping 't Hoge Zand***

15 opinie
Opinie Kemping 't Hoge Zand***
Zandweg 4, 4308 AB, Sirjansland

Kemping 't Hoge Zand wyniki 7,8 z 10, na podstawie 15 opinie
Sirjansland Kemping 't Hoge Zand*** - wybierasz się tu na wakacje? Poznaj najpierw opinie Użytkowników, którzy już tam byli! Możesz również dołączyć swoją ocenę: podziel się swoimi wrażeniami, opisz warunki pobytu i zaproponuj miejsca, które warto zobaczyć. Na witrynie Zoover możesz obejrzeć bogatą galerię zdjęć i filmów video. Nadal szukasz wymarzonego miejsca na wakacje? Holandia - zobacz inne miejsca noclegowe. Zelandia (prowincja) - zobacz wszystkie możliwości zakwaterowania w tym miejscu. Porównaj Kemping 't Hoge Zand*** z innymi miejscami noclegowymi w Sirjansland.
Proszę czekać...
Niestety nie ma opinii w języku polskim dla 't Hoge Zand*** / Sirjansland. Możesz dodać swoją opinię.

Czy odwiedziłeś ten obiekt noclegowy?

Rozmiar czcionki: A A A

8,3
7,7
Zobacz opinie:
Rodzina z małymi dziećmi, 2013
"Fantastiche plek: om te verblijven."tłumacz
Ankoné
7,0

04.08.2013 Wij zijn er 10 dagen geweest en we hadden nog wel langer willen blijven maar helaas de vakantie is om. Maar we houden deze camping zekers in onze gedachte voor als we weer willen gaan. Dus misschien tot heel gauw groeten Sonja, Bonne, Jorn en Ailien.

Rodzina z małymi dziećmi, Lipiec 2013
"Heerlijk verblijf!"tłumacz
Ton, Stefanie en Es...
8,0

29.08.2013 Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op Camping 't Hoge Zand in Sirjansland! Door het prachtige weer hebben we lekker 2 weken buiten kunnen leven. Elke ochtend naar het speelveldje waar gedanst werd samen met de kinderanimatie! Daarna knutselen! Helemaal leuk voor de kindjes. Elke week een ander animatieprogramma. 's Avonds de clowntjes was ook een groot succes bij ons kleine meisje! Zodra ze het muziekje van hun autootje kon horen moesten we haast maken om niks te missen. Erg leuk voor de kleintjes. De camping ligt op 5 minuutjes rijden van het Grevelingenmeer en 10 minuten rijden van het strand. Heerlijk strand, rustig en overzichtelijk! Al met al: echt genieten!

Rodzina z małymi dziećmi, 2013
"Gek van de herrie"tłumacz
Cathelijne Haytink
8,0

22.07.2013 Op zich aardige camping maar op het trekkersveld helemaal gek vd gillende kinderen tot half twaalf s avonds, niet leuk om 8 avonden in dat lawaai te zitten en je er zellf wat van moet zeggen aangezien het personeel (aardige menseb, dat wel) zelf meefeest in de kantine met de stamgasten. Als je dit leuk vind is het een prima camping. Ik nooit meer!

vennoot Tonny Hammink, Camping 't Hoge Zand, 25.07.2013
Odpowiedź właściciela::  Wij willen u danken voor uw beoordeling. Wij vinden het vervelend dat u overlast heeft gehad van spelende kinderen. Als u deze klacht tijdens uw verblijf kenbaar had gemaakt hadden wij actie kunnen ondernemen en u eventueel een rustige plaats kunnen aanbieden. Er is 24 uur per dag iemand van de directie aanwezig, zodat incidenten en/of klachten opgelost kunnen worden. Wij vinden het nogmaals zeer vervelend dat u overlast heeft gehad van spelende kinderen en hopen dat u toch een fijne vakantie heeft gehad. Wij zien er naar uit u toch nog eens te kunnen verwelkomen en het dan met u goed te kunnen maken.

Rodzina z małymi dziećmi, Lipiec 2013
"Eine super Woche"tłumacz
Bianca
9,0

08.08.2013 Meine beiden Töchter und ich haben im Juli eine super tolle Woche hier verbracht. Wir wurden sehr freundlich empfangen und auch bei diversen kleineren Problemen wurde uns direkt geholfen. Der Platz in der Nähe des Schwimmbades bzw. Spielplatzes war für meine beiden Mädels absolut Top. Sie konnten ungezwungen spielen und toben und haben schnell Kontakt zu anderen Kindern gefunden. Die Umgebung läd zum Radfahren und Inline-skaten ein - mit dem Fahrrad zum Strand oder zum Shoppen nach Zierekzee. Wir hatten alle viel Spaß und freuen uns schon auf den nächsten Urlaub auf Hogezand.

Noch eine kleine Anmerkung: die Frikandel spezial und die Fritten waren einfach nur lecker und die Bedienung in der Bar sowie in der Snackbar klasse!!!!!

Wir kommen sicher wieder.

Z partnerem, 2013
"Fantastiesche plek"tłumacz
mario faasen

13.03.2013 is een geweldige camping voor jong en oud
wij hebben een eigen stacaravan een hele mooie plek

Rodzina z małymi dziećmi, Maj 2012
"Zeker terug"tłumacz
Bosma
9,0

30.05.2012 Zeg niks meer maandag een keer overnacht, en komen zeker terug, voor een langer verblijf.

Rodzina z małymi dziećmi, Sierpień 2011
"Fantastische plek"tłumacz
Jacob Henrdik Ewout
10,0

24.08.2011 We hadden daar een stacaravan gehuurd en het is helemaal super, dicht bij het grevelingenmeer en dicht bij het strand, rustige camping en heel veel animatie in het hoogseizoen.
Echte aanrader.

Z partnerem, Lipiec 2011
"Prima vertoeven!"tłumacz
Johanna
7,0

06.09.2011 We hebben afgelopen zomer een fantastische eerste vakantie samen gehad op deze camping! Gezellig een potje poolen, lekker pizza eten, bingoën en een apreskifeest. De ligging is prima, allerlei leuke dingen zijn in de buurt te doen.

Rodzina z małymi dziećmi, Czerwiec 2011
"Nooit meer"tłumacz
jan
3,0
3,0
2,0

29.07.2011 Wij hadden een stacaravan gehuurd. We werden ronduit onvriendelijk ontvangen. De caravan voldeed niet aan de verwachtingen. De eigenaar van de camping is enorm bemoeizuchtig, nieuwschierig en een zeikerd. Als we eens weggingen dan hadden we het gevoel continu nagekeken te worden. Het animatie team is echt flop. Er is een zwembad aan wezig zeggen ze: Het is 50 cm diep water, zonder hekwerk er omheen. De kleintjes kunnen er dus zo invallen. Ook de speeltuin stelt niks voor. VOOR ONS ECHT NOOIIIIT WEER.

Grupa, Czerwiec 2011
"Abnormaal slechte service"tłumacz
Roy van Lierop
4,0
2,0

13.06.2011 Met een duikvereniging van 20 man zijn we naar deze camping gegaan. Bij aankomst werd ons gezegt dat twee extra tentjes €100 extra zou kosten voor 3 nachten. Dat vonden we abnormaal hoog omdat die tentjes op het grondgebied van de cravan konden worden geplaatst. Na overleg hebben we toen maar besloten om een tentje in de voortent op te zetten om toch nog wat privacy te hebben. Dat vond de man die elk half uur rondloopt niet goed en hebben we iets van de prijs van het tentje afgekregen.

Het sanitair was bedroevend slecht, een noodgebouw met dunne wanden en één smerige douche.

Er is een groot grasveld voor de kinderen, ballen vliegen wel vaak over het hek heen en raken dan een tent of caravan. Parkeergelegenheid is een ander punt, er is niet genoeg plaats voor alle auto's en als je een plaatsje hebt moet je ver lopen. Als de auto te lang op een veld staat komt er een man langs die zegt dat de auto weg moet maar niet waar hij dan heen moet, alleen dat hij er niet mag staan.

1 2 dalej

Widgety Zoover

Dostępne formaty widgetów

Ankieta

Czy przerwę świąteczną spędzasz ze swoją rodziną?

Jesteś właścicielem / menadżerem?

Zoover oferuje kilka dodatkowych opcji dla właścicieli obiektów.Więcej informacji