Opinie Park wakacyjny Kamperfoelie*****

Opinie Park wakacyjny Kamperfoelie*****
Kamperfoelieweg 27-97, 1796 MX, Texel
Oficjalna witryna

Park wakacyjny Kamperfoelie wyniki 8,5 z 10, na podstawie 22 opinie
Texel Park wakacyjny Kamperfoelie***** - wybierasz się tu na wakacje? Poznaj najpierw opinie Użytkowników, którzy już tam byli! Możesz również dołączyć swoją ocenę: podziel się swoimi wrażeniami, opisz warunki pobytu i zaproponuj miejsca, które warto zobaczyć. Na witrynie Zoover możesz obejrzeć bogatą galerię zdjęć i filmów video. Nadal szukasz wymarzonego miejsca na wakacje? Holandia - zobacz inne miejsca noclegowe. Wadden Wyspy - zobacz wszystkie możliwości zakwaterowania w tym miejscu. Porównaj Park wakacyjny Kamperfoelie***** z innymi miejscami noclegowymi w Texel.
Proszę czekać...
Niestety nie ma opinii w języku polskim dla Kamperfoelie***** / Texel. Możesz dodać swoją opinię.

Czy odwiedziłeś ten obiekt noclegowy?

Rozmiar czcionki: A A A

8,7
Zobacz opinie:
opinie w języku:
Z partnerem, Czerwiec 2014
"Comfortabel en goed schoon, luxe bungalow."tłumacz
Marianne van der Bo...
9,0

22.06.2014 Voor het 7 jaar verblijven mijn ouders (80+) en wij op dit park, deze keer in bungalow 63 en in één woord geweldig. De gehele inrichting, op de keuken na, is compleet gemoderniseerd en geheel up to date. De fraaie tuin heeft een windvrij terras en een vrij uitzicht.
Ook alle lof voor de medewerkers van Texelvakanties! Zo vriendelijk en voorkomend! Een aanrader voor iedereen die veel comfort en een super ligging op prijs stelt!

Z przyjaciółmi, Październik 2012
"Kamperfoelie is genieten voor een correcte prijs"tłumacz
Anneke
9,0

20.08.2013 Wij komen al jaren naar Kamperfoelie maar zijn dit jaar voor de eerste keer elders geweest, we misten onze Kamperfoelie die onze vakantie compleet maakt. Prijs/kwaliteit is hier zeer correct en een prima service. In de toekomst enkel nog Kamperfoelie !

Grupa, Maj 2012
"Heerlijke plek"tłumacz
Ineke en Sjef Laboy...
8,0

30.05.2012 Wij waren met zijn vieren in nr. 45. Deze was duidelijk in een klassieke stijl ingericht. Maar het ontbrak aan niets. Van lucifer tot aan wasmachine alles was er. Netjes en schoon, dus wat wil je nog meer. Het is een woning op de
de hoek met een lap tuin er omheen. Achter uitgang naar de winkels was een toppertje. Lekker rustig gelegen, vlakbij het strand dus wij hebben een weekje genoten.

Rodzina z dużymi dziećmi, Marzec 2012
"Mooie huizen met een prima ligging"tłumacz
Carmen
10,0

07.04.2012 Niets dan lof. Ruime woning, goed en mooi ingericht, grote tuin. geen standaard huisje als landal of centerparcs. Ligging perfect. Aardige mensen. We vertellen het door en komen zeker nog een terug.

Rodzina z małymi dziećmi, 2011
"Een fantastische plek"tłumacz
Ans en Hans
10,0

14.08.2011 Wij gaan ieder jaar naar Texel. Het is een geweldig eiland voor jong en oud. Dit jaar waren wij via Texelvakanties op Kamperfoelie 71, een villa met een ideale ligging met veel rust en ruimte op een heerlijk park met allemaal prachtige vrijstaande villa's. Het zijn complete bungalows en ook gratis draadloos internet. Alles ziet er schoon en netjes uit en alles is op loopafstand. In de speeltuin zijn voldoende speeltoestellen aanwezig. Kortom, we komen hier zeker terug!

Z partnerem, Sierpień 2010
"Leuke ligging, overlast jongeren"tłumacz
Veldman
6,0

20.07.2011 Wij zijn vorig jaar te gast geweest op dit bungalowpark. Huisjes zijn ruim en een mooie afgesloten tuin. Privacy genoeg dus. Ligging t.o.v. de Koog is perfect. Minpunt vond ik dat de huisjes schoner kunnen worden opgeleverd en de nachtelijke onrust van jeugd die terugkomt vh stappen. Bij ons werd 's nachts om 3 uur op de bel gedrukt door ' lollige' dronken gasten. Onze hond sprong bijna door de voorruit van de voordeur. Weinig toezicht op onderverhuur en jongelui die zonder ouders in de huisjes aanwezig zijn.

Rodzina z dużymi dziećmi, Wrzesień 2009
"Mooie villa's, rustig gelegen"tłumacz
nina
8,0

26.10.2009 Mooie villa's op loopafstand van de Koog.
Het park ligt heerlijk rustig.
De huizen zijn netjes ingericht en zijn schoon.
Ook ligt er een redelijk grote tuin bij.
Wij verbleven met z'n 5-en in een huis en dat was prima te doen.
Texel: superleuk eiland: Ecomare, juttersmusea, roofvogels, zandsculpturen, de vuurtoren en natuurlijk het strand en de zee.
Heerlijk gegeten bij Quinty's en pannenkoekenrestaurant de Catharinahoeve.
De Koog is een leuke plaats met kleine winkeltjes.

Z partnerem
"Een aanrader."tłumacz
Hans Poortvliet
6,0
7,0

20.09.2009 Een prima verzorgd kleinschalig park voor mensen die van rust houden. Huisjes prima verzorgd. Voor kleine kinderen wat speeltoestellen, geen zwembad o.i.d. maar alles op loopafstand in De Koog te vinden.

Z partnerem, Maj 2009
"Schöner Urlaub in Villapark Kamperfoelie"tłumacz
Vogel
7,0

20.08.2009 Wir kommen jetzt schon das 6 mal in den Villapark Kamperfoelie und haben uns immer sehr wohl gefühlt. Die Einrichtung ist gut mit allem was man braucht. Und in der Anlage hat man viel Ruhe und Entspannug. Auch die Lage ist sehr schön alles in allem zu Empfehlen.

Z partnerem, Grudzień 2008
"Goed verzorgd en Fijne gastvrijheid"tłumacz
Uschi rieder

04.02.2009 Goed verzorde bungalows en netjes en schoon
Zeer vriendelijk mensen op loop afstand van de restaurant prima verzorg waar voor je geld
zeer ruime kamers fijn voor de kinderen

1 2 3 dalej

Widgety Zoover

Dostępne formaty widgetów

Poll

Po którym kraju najbardziej lubisz jeździć samochodem?

Jesteś właścicielem / menadżerem?

Zoover oferuje kilka dodatkowych opcji dla właścicieli obiektów.Więcej informacji