Opinie Bed & Breakfast Donkhoeve

12 opinie
Opinie Bed & Breakfast Donkhoeve
Polsdonken 2, 5688 LE, Oirschot

Bed & Breakfast Donkhoeve wyniki 9,4 z 10, na podstawie 12 opinie
Oirschot Bed & Breakfast Donkhoeve - wybierasz się tu na wakacje? Poznaj najpierw opinie Użytkowników, którzy już tam byli! Możesz również dołączyć swoją ocenę: podziel się swoimi wrażeniami, opisz warunki pobytu i zaproponuj miejsca, które warto zobaczyć. Na witrynie Zoover możesz obejrzeć bogatą galerię zdjęć i filmów video. Nadal szukasz wymarzonego miejsca na wakacje? Holandia - zobacz inne miejsca noclegowe. Pólnocna Brabancja - zobacz wszystkie możliwości zakwaterowania w tym miejscu. Porównaj Bed & Breakfast Donkhoeve z innymi miejscami noclegowymi w Oirschot.
Proszę czekać...
Niestety nie ma opinii w języku polskim dla Donkhoeve / Oirschot. Możesz dodać swoją opinię.

Czy odwiedziłeś ten obiekt noclegowy?

Rozmiar czcionki: A A A

Z partnerem, 2013
"What A Find!"tłumacz
Roberta Slusar
10,0

09.09.2013 Wonderful hostess, delicious breakfast, over the top accomadations!!! Looking forward to our return visit. Absolutly magnificent. Thank you for making our stay in The Netherlands above and beyond what we expected!

Bobbi and Richard Jupiter Florida USA

Grupa, Maj 2013
"Wij komen er graag weer terug."tłumacz
maas

04.06.2013 Hanneke,
Het was erg goed vertoeven bij jullie.
Het is een mooie omgeving,en je bent een zeer goede gastvrouw.
De knotjes uit Gemert zijn erg tevreden.
BEDANKT!!!!!

Z przyjaciółmi, 2012
"Het was in een paar woorden geweldig !"tłumacz
mieke
10,0

27.08.2012 Wij zijn met een groep van 10 vriendinnen geweldig goed ontvangen .het was er mooi en van alle gemakken voorzien .

Grupa, Grudzień 2011
"Fantastischfantastisch"tłumacz
Dieke
10,0

05.12.2011 de locatie is echt top, lekker rustig en achteraf. De ruimte is enorm, en je bent echt even lekker landelijk. De donkhoeve is een ruime locatie, wij hebben er makkelijk met 8 personen kunnen slapen. de openhaard zorgt voor heel veel sfeer en de bedden liggen heerlijk. Het ontbijt was heerlijk verzorgd (dank je wel Hanneke), en we hebben echt heel erg genoten.
Elke euro die je betaald is het dubbel en dwars waard.

Z przyjaciółmi, Wrzesień 2011
"Fantastische plek met ongekende gastvrijheid"tłumacz
De 10 Vestgangers u...
10,0

20.09.2011 B&B Donkhoeve in Oirschot is ons zeer goed bevallen met name de klantgerichte service. Alles kan en niets is te veel !

Z przyjaciółmi, Maj 2010
"Tot in detail uitgedacht en heerlijk onthaasten!"tłumacz
marjolein
9,0

28.05.2010 Een vriendinnenuitstap gehad en heerlijk geslapen in dit bed and breakfast. Mooie wandeling gemaakt. Heerlijkgebruik gemaakt van de sauna. Een fijne ontvangst en uitstekend verzorgd ontbijt. Een nostalgisch boerderijtje waar je heerlijk kan ontspannen en onthaasten. Echt een topper en aanrader. Lieve mensen!

Grupa, 2010
"SUPER"tłumacz
jeroen de roos
10,0

17.05.2010 Afgelopen zaterdag zijn wij scouting "de stormvogels" uit Dongen met 60 leden met alle een geestelijk of lichamelijke beperking op de Donckhoeve geweest.

Namens de kamp commissie, leiding en zeker niet te vergeten de leden van scouting “De Stormvogels” wil ik de Hannekeje hartelijk bedanken voor haar inzet en enthousiasme afgelopen zaterdag tijdens ons bezoek op de boerderij.

Alle leden hebben genoten van de boerengolf en het extra spel dat er voor ons was klaar gezet. De leiding heeft genoten van de manier waarop de gastvrouw zonder zich op te dringen aan het thema deelnam.

Een aanrader voor ieder vereniging, stichting, familie, vriendenclub die iets te vieren hebben. Wel of geen beperking iedereen is welkom en dat is wel eens anders.

Namens scouting de stormvogels
Jeroen de Roos

Z partnerem, Marzec 2010
"Zeer goed vertoeven"tłumacz
Wilma
10,0

28.03.2010 zeer fijne dagen gehad op de Donkhoeve, goed ontvangen door de gastvrouw Hanneke met al haar service,.....................

ER KOMT ZEKER EEN HERHALING OP DE DONKHOEVE.

Rodzina z małymi dziećmi, Luty 2010
"Genoten met man en kinderen"tłumacz
C den Haring
10,0

09.02.2010 Mooie boerderij, alles ziet er heel verzorgd uit, ontzettend aardige gastvrouw!!!!

Rodzina z małymi dziećmi, Październik 2008
"Ieder jaar weer terug!"tłumacz
corina
10,0

26.08.2009 B&B de Donkhoeve is in één woord: Fantastisch!

Gastvrije, lieve mensen, die je met rust laten als je van je privacy houdt maar altijd klaar staan voor een gezellig babbeltje.
Fietsen zijn daar aanwezig, de omgeving is geweldig om te fietsen.
Wij hebben in de Donkhoeve zelf gelogeerd en ook nog eens een keer in de Kleine Polsdonk (dit huisje staat los van de boerderij) de sfeer in de huisjes is geweldig, allebei beschikken ze over een open haard, inrichting is echt super landelijk.
Het ontbijt is heerlijk en wordt ontzettend leuk geserveerd door de gastvrouw.
Wij blijven daar ieder jaar terugkomen.
Een aanrader dus!

1 2 dalej

Widgety Zoover

Dostępne formaty widgetów

Poll

Ile szklaneczek alkoholu pijesz w ciągu dnia podczas wakacji?

Jesteś właścicielem / menadżerem?

Zoover oferuje kilka dodatkowych opcji dla właścicieli obiektów.Więcej informacji