Opinie Hotel THB Tropical Island****

13 opinie
Opinie Hotel THB Tropical Island****
C/Fragata, 2, E-35580, Playa Blanca

Hotel THB Tropical Island wyniki 6,4 z 10, na podstawie 13 opinie
Playa Blanca Hotel THB Tropical Island**** - wybierasz się tu na wakacje? Poznaj najpierw opinie Użytkowników, którzy już tam byli! Możesz również dołączyć swoją ocenę: podziel się swoimi wrażeniami, opisz warunki pobytu i zaproponuj miejsca, które warto zobaczyć. Na witrynie Zoover możesz obejrzeć bogatą galerię zdjęć i filmów video. Nadal szukasz wymarzonego miejsca na wakacje? Hiszpania - zobacz inne miejsca noclegowe. Lanzarote - zobacz wszystkie możliwości zakwaterowania w tym miejscu. Porównaj Hotel THB Tropical Island**** z innymi miejscami noclegowymi w Playa Blanca.
Proszę czekać...
Niestety nie ma opinii w języku polskim dla THB Tropical Island**** / Playa Blanca. Możesz dodać swoją opinię.

Czy odwiedziłeś ten obiekt noclegowy?

Rozmiar czcionki: A A A

Zobacz opinie:
"Dit nooit meer"tłumacz
Dewy
6,0

19.08.2014 Slecht hotel. Kamers zijn oud en veel meubilair kapot. Te weinig personeel daardoor geen service vooral in het restaurant. Teveel mensen voor de eetruimtes,daardoor sta je vaak min 15 in de rij om te wachten voor een tafel. Eten is prima. Hygiene is erg slecht.natte borden,vieze glazen ,wc''s erg svies en vaak geen toiletpapier. Meerdere zwembaden/whirlpools kapot. Te weinig ligbedden, handdoeken worden dus ook niet weggehaald. Speeltuin voor kinderen is merendeels kapot. Hout ligt los en de schroeven hangen erbij. Animatie is prima. Schoonmaak is ook niet goed en niet 5 keer in de week zoals ze zeggen. Playa blanca zelf is leuk met de boulevard en restaurant en winkels. Dit hotel is zkr geen 4 sterren waard. Ik ga er nooit meer heen en heb ook een klacht ingediend bij de reisorganisatie.

"Viel tegen"tłumacz
Ilse
7,0

26.08.2014 In aug 10 dagen hier geweest met 2 jonge kinderen. Het appartement viel tegen, alles erg oud en muffig. Schoonmaak was wel 5x per week en was ook prima. Jammer dat het strand en de boulevard zo ver lopen was, 25 min! Personeel wel aardig, alleen kan je merken dat ze druk zijn in het hoogseizoen, dus soms beetje chagrijnig. Wij hadden ALL-In geboekt, opzich prima, maar weinig keus als je bijv. Turkije gewend bent. Jammer dat het ontbijt echt op Engelsen gebaseerd was, maar voor de rest prima. Verder was het zwembad prima, mag wel wat meer vertier voor de kinderen zijn. Ligbedden waren vies en kapot en we moesten s ochtends om 06.30u al handdoeken neerleggen, want anders was het al vol als je om 10.00u aan kwam. We hebben ons kapot geërgerd aan de Engelsen. Wat een asociaal volk! Jammer ook dat de hele animatie Engels was, voor onze Nederlandse kinderen was er niks aan. 's avonds ook niks te beleven, alleen een kroeg vol Engelsen, nee bedankt. Prima vakantie, maar ga niet meer terug.

Rodzina z małymi dziećmi, 2014
"Mooi groot opgezet resort"tłumacz
Albert
9,0

07.08.2014 Begin juli hebben wij op dit resort 15 dagen onze vakantie doorgebracht.
Het resort is mooi en groots opgezet met ruim 400 appartementen.
Er zijn veel Engelse gasten, die zijn bijzonder irritant en luidruchtig, vooral na het nuttigen van alcohol.
De ligging in een woonwijk is niet heel bijzonder en daarom is een tochtje van 15 minuten naar de mooie boulevard zeker aan te raden.
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, van de badmeester tot de bediening in het restaurant.
Het buffet in het restaurant voldoet zeker. Elke avond is er ander thema.
Van Mexicaans tot Canarisch. Bij all-in kan er 1 x per week gereserveerd worden in het tapas- of pizzarestaurant wat zeker aan te raden is.
Het appartement was in een nette staat, gewoon wat je van een 3* resort verwacht. Elke dag werd er schoongemaakt en 3 x per week wisseling van handdoeken en beddegoed.
Kortom, dit resort kunnen wij iedereen aanraden.

Hotel - THB Tropical Island**** - Najniższe ceny znajdziesz w:

Rodzina z małymi dziećmi, Sierpień 2014
"Zeer mooi park dat (verder) wordt opgeknapt"tłumacz
Fam. Janssen
10,0

20.08.2014 Wij hadden gekozen voor enkel logies omdat all-inclusive ons niet aanspreekt. Temeer er op Lanzarote veel te doen is en het leuker is bij locale restaurants te eten en te drinken i.p.v. telkens op gezette tijden te moeten eten/drinken op park. Goed, ruim 2-kamerapp. met mooi en ruim balkon, goed (dagelijks) schoongemaakt, vriendelijk personeel, goede animatie op Island-deel (Op Tropical-deel enkel Engelse animatie en wij zijn geen Engels-liefhebbers....), via achteruitgang op zo'n 10-15 minuten lopen naar leuke boulevard. Kinderen hebben zich ook prima vermaakt bij super-zwembaden en voetbalveld. Verder zeer mooi aangelegd park!

"Geen aanrader!"tłumacz
Linda
7,0

25.08.2014 Begin augustus 2014 geweest. Handdoekwissel 3x per week, schoonmaak volgens zeggen 5x per week, niet bij ons. Bedlinnen 1x per week, gevraagd om even 10 min. Te wachten, schoonmaakster begreep geen Engels. Bij receptie gemeld de volgende dag en kregen te horen " today no cleaning..." Dus geen schone lakens. Kapotte frisdrank automaten waardoor lange wachtrijen, eten niet warm, weinig variatie, 's morgens voor mijn zoon van nog geen 2 geen normale boterham te vinden, alleen "oud" brood voor de broodrooster. Handdoekje leggen bij het zwembad en als je dan een bedje kon vinden om 8.00 uur: kapot. Handdoeken worden niet weggehaald. Leuke splash voor de kids. 20 min. Lopen van het strand en de leuke boulevard. Hotel geen 4 sterren waard!

Z przyjaciółmi, 2014
"Goed maar niet uitstekend"tłumacz
sophie404
8,0

30.07.2014 Afgelopen juli hebben we hier acht dagen verbleven. De eerste indruk van het complex was goed. Schoon en ruim opgezet. Wel was het even zoeken naar de kamer aangezien het terrein redelijk groot is.

Op het terrein zijn veel zwembaden te vinden. Twee grote en een tal van kleiner formaat. Helaas was bij ons een van de grote zwembaden dicht, maar daar hebben wij voor de rest geen hinder van gehad. Elke dag vonden wij een bedje (we zaten wel net voor het hoogseizoen). De ligbedjes zijn wel echt aan vervanging toe. Meer dan de helft was namelijk stuk (rugleuning niet meer omhoog kunnen zetten etc).

Er zijn twee buffet-restaurants waar gegeten kan worden. Het eten was matig. Weinig variatie en ook soms wat koud.

Er wordt wel veel aandacht besteed aan animatie en het complex is dan ook geliefd bij gezinnen.

Al met al voor de prijs die wij ervoor betaald hadden de moeite waard. Wij hadden een onbezorgde vakantie. Maar in de toekomst zouden we hier niet weer terugkeren.

Rodzina z dużymi dziećmi, Lipiec 2014
"Prachtig park, zwembad maar veel verbeterpunten"tłumacz
petrarozenbroek
8,0

08.08.2014 positief: groot zwembad, mooi groot park, ruim appartement wel verouderd maar toereikend met groot balkon, minder zwerfafval door harde plastic bekers die opgehaald worden of in verzamelbakken neergezet kunnen worden. negatief: app beschikbaar na 14.00 uur, wifi niet gratis 6 euro per dag 12 per 3dg en 19,-- per week, niet genoeg zonnebedden, veel stukkende zonnebedden-> gevolg handdoekenterreur, eten (wisselend warm) met thema's. 12 tot 16 jaar geen "hangplek" . Het een gespiegeld park de ene kant Tropical de andere kant Island met twee dome's waar de animatie werd gehouden. Tropical was de animatie van touroperator die alleen de Engelsen bediende op Island was de Spaanse animatie die enorm hun best deden met de middelen die ze hadden daar werden de shows van buitenaf gegeven in de touroperatorhal werd de show door de animatie gedaan met elke avond bingo met geldprijzen. Het geluid was daar slecht en hard. Het park is schitterend zoals ook het zwembad je kan er zo veel meer van maken.

Rodzina z małymi dziećmi, Sierpień 2009
"Mooi complex voor gezinnen"tłumacz
van engelshoven
7,0

03.09.2009 Mooie vakantie club Sun Island lanzarote.
Dit park heeft mooie appartementen. wij 2 volwassenen en drie kinderen hadden een app. geboekt met twee slaapkamers.
Wij kregen echter twee volledige app. met een tussen deur gewoon geweldig.
zwembaden zijn mooi en bij elke twee app. blokken zit er een apart zwembad bij.
vanaf het hotel rijdt er om het uur een buis naar het strand.
Loopafstand naar boulevard is ongeveer 15 min. (taxi kosten 3.50)
Eten was goed.
Veel Spaanse en Duitse gasten

aanrader voor gezinnen met kinderen.

Z partnerem, Luty 2009
"Muss nicht unbedingt sein.."tłumacz
Claudia Scupin
2,0
3,0

16.02.2009 Es handelt sich zwar um eine sehr gepflegte und saubere Anlage, doch liegt sie für unseren Geschmack zu weit vom Strand bzw. von den nächsten Einkaufsmöglichkeiten entfernt. Es fand kaum Animation statt (gar nicht am Abend!). Die Appartements waren zwar sauber, doch teilweise renovierungsbedürftig, vor allem das Bad. Die Handtücher hatten teilweise Löcher und waren schon sehr dünn. Einen Safe gab es im Appartement nicht, obwohl dies so angegeben wurde. Die Anlage entspricht auf keinen Fall einer 4-Sterne-Anlage.

Z partnerem, Listopad 2008
"Gute Anlage, aber schlechtes Management"tłumacz
Karl Diefenthal
1,0

28.12.2008 gute Anlage, gutes Essen, freundliches Personal
ABER: nach dem Essen konnte man nicht mehr wie im April abends in der Bar ein Bier trinken, die Bar war geschlossen, Aufenthalt nur in dem kalten, dunklen und lauten Veranstaltungszelt möglich, ungemütlicher ging es nicht!
Dem Manager konnte man auf kleine Wünsche aufmerksam machen, er reagierte auf uns und andere Stammkunden absolut nicht, der Gast demnach nicht die Nr. 1, sondern irgendeine Nummer, demnach ie wieder Sun Island
Karl Diefenthal

1 2 dalej

Widgety Zoover

Dostępne formaty widgetów

Poll

Najbardziej przyjaźni są mieszkańcy:

Jesteś właścicielem / menadżerem?

Zoover oferuje kilka dodatkowych opcji dla właścicieli obiektów.Więcej informacji