Data przyjazdu
Data wyjazdu
Od € 30
Najniższa znaleziona cena.
Szukamy dla Ciebie najlepszych ofert hoteli w najniższych cenach!
Maritsa Bay***
12 opinie
Opinie Hotel Maritsa Bay***
PYTHAGORION AREA,30KM FROM SAMOS TOW, 831 03 , Pythagorion

Hotel Maritsa Bay wyniki 7,2 z 10, na podstawie 12 opinie
Pythagorion Hotel Maritsa Bay*** - wybierasz się tu na wakacje? Poznaj najpierw opinie Użytkowników, którzy już tam byli! Możesz również dołączyć swoją ocenę: podziel się swoimi wrażeniami, opisz warunki pobytu i zaproponuj miejsca, które warto zobaczyć. Na witrynie Zoover możesz obejrzeć bogatą galerię zdjęć i filmów video. Nadal szukasz wymarzonego miejsca na wakacje? Grecja - zobacz inne miejsca noclegowe. Samos - zobacz wszystkie możliwości zakwaterowania w tym miejscu. Porównaj Hotel Maritsa Bay*** z innymi miejscami noclegowymi w Pythagorion.
Proszę czekać...
Niestety nie ma opinii w języku polskim dla Maritsa Bay*** / Pythagorion. Możesz dodać swoją opinię.

Czy odwiedziłeś ten obiekt noclegowy?

Rozmiar czcionki: A A A

1 2 dalej

12 opinie - Maritsa Bay***

12 opinie
6,9
7,4
Zobacz opinie:
Z partnerem, Czerwiec 2013
"Als we kunnen gaan we weer"tłumacz
Ria
8,0

26.10.2013 Hotel Maritsa Bay is een fijn hotel. Schoon, mooi zwembad.
Eigen bus voor vervoer naar en terug Pythagorion.
Gezellige mensen . Lief personeel.
Goed ontbijt.

Z partnerem, Czerwiec 2011
"Prijs en kwaliteits verhouding uitstekend"tłumacz
John
8,0

09.07.2011 Het Hotel ligt te ver van het stadje.
Er is geen winkeltje in het Hotel aanwezig.
Je hebt een auto nodig.
Zeer vriendelijk personeel en het eten is gewoon goed.

Z partnerem, Październik 2008
"Absolut in Ordnung und ausreichend!"tłumacz
Ulrike Geier
5,0

16.10.2008 Ein einfacheres Hotel. Dem günstigeren Preis angepasst. Sehr (!) nette Familie, die das Hotel führt.
Sehr schöner Ausblick auf´s Meer und die Türkei. Zimmerservice ist gut!
Auch wenn es im Bad keine Duschvorhänge gibt und einen das im ersten Moment vielleicht stört, es ist nebensächlich, wirklich. Die Aussicht, die kleine einsame Bucht die zum Hotel gehört, das nahe gelegene Phytagorio, wiegeln es auf. Wer Luxus möchte sucht sich eh ein teureres Hotel aus. Der ist hier falsch! Aber alle die Wert auf anderes legen - so wie wir - sind hier gut aufgehoben.

Z rodziną, Lipiec 2008
"SEHR SEHR SCHLECHT"tłumacz
serraios
2,0
1,0

16.07.2008 Versuchen sie niemals bei dies Hotels die bieten garnichts und die machen ihre Urlaub noch schlimmer,VORSICHT!!!!

Hilde
9,0

16.02.2008 Het ontbijt was zeer beperkt. Avondmaal was ook niet goed en personeel was kortaf. Avondmaal duurde maximaal een kwartier. Men dropte een bord en als dessert een peer of appel.
Om te wandelen is auto absoluut noodzakelijk. Kamer was wel goed.
Het eiland zelf was prachtig! Veel mooie en archeologische dingen gezien.

gabriël fockedey
8,0

11.10.2007 Prachtig verlof, ontzettend vriendelijk, net tot en met, prachtig weer, zicht en wandelingen, rustig strandje zonder volk, mooie vergezichten, lekker eten, niet groots maar bij elke vraag een portie bij, ontbijt varierend en voldoende, geen decadentie. Als ik tijd en €'s heb ga ik terug.
Mensen, het is verlof, ga buiten genieten en laat die vriendelijke mensen ook een € verdienen. Niet zo chagrijnig. Waar is het perfect?? Daar zou ik eens willen gaan maar ze moeten even vriendelijk zijn als bij Maritsa bay.

Hay Keeren
8,0

05.09.2007 Een rustig gelegen Hotel met een prachtig vergezicht op Turkije en dat was echt mooi. Wij zijn laatst mei begin juni 2007 geweest. Hotel is netjes en goed onderhouden, het eten is wel aan de weinige kant maar wel goed. Een mooi zwembad en 5 min. lopen ben je aan zee. Wij waren de enigste Nederlandse gasten en de rest waren Duitsers en Tjechen. Wij vonden het er niet verkeerd, en zouden er zeker weer naar toe gaan.

.wendy
6,0

06.01.2006 wij waren er in juli 2005 en ons indruk was dat het een prachtig uitzicht heeft en een oase van rust werkelijk mooi die zee en het uitzicht op turkije.het personeel was wel aardig.het ontbijt was slecht .en voor het strand moest je ver lopen maar voor de rest was het te doen dit jaar gaan we terug maar dan naar dorissa bay groetjes wendy en sjoerd uit dordt

Campaert Ronald
3,0

29.09.2004 zwembad is op bodem helemaal aan het verschilferen(verf op bodem weg).eten ongelooflijk slecht en stoelen en tafels aan zwembad en terras versleten en vuil.kamers ook vuil.

Pieter & Cornelia (...
8,0

28.08.2004 Wij zijn in de zomer 2003 een week in dit hotel geweest. Alleen maar zon 30+. Wij hadden geen hoge verwachtingen gezien lage prijs (+/- 425 euro p.p.). Hotel met klein keukentje is perfect om te slapen en te zonnen. De ligbedden bij het zwembad zijn niet te verstellen (alleen plat, minpuntje). Wij raden aan geen half pension te boeken. M.b.t. eten/service moet je niet veel verwachten. Elke avond met gratis shuttle naar dorpje geweest, dat gezellig is. Ook een jeepje gehuurd voor 2 dagen (+/- 100 euro), ook een aanrader om even over het eiland te crossen.
Conclusie: voor 8 dagen goed te doen, maar verwacht geen luxe. Bij langer verblijf zouden we iets meer luxe willen hebben.

1 2 dalej

Widgety Zoover

Dostępne formaty widgetów

Poll

Najbardziej przyjaźni są mieszkańcy:

Jesteś właścicielem / menadżerem?

Zoover oferuje kilka dodatkowych opcji dla właścicieli obiektów.Więcej informacji