Opinie Hotel Mitsis Serita Beach****

199 opinie
Opinie Hotel Mitsis Serita Beach****
1332 Park Plaza Drive, GR-70014, Anissaras

Hotel Mitsis Serita Beach wyniki 7,8 z 10, na podstawie 199 opinie
Anissaras Hotel Mitsis Serita Beach**** - wybierasz się tu na wakacje? Poznaj najpierw opinie Użytkowników, którzy już tam byli! Możesz również dołączyć swoją ocenę: podziel się swoimi wrażeniami, opisz warunki pobytu i zaproponuj miejsca, które warto zobaczyć. Na witrynie Zoover możesz obejrzeć bogatą galerię zdjęć i filmów video. Na witrynie Zoover możesz obejrzeć - film video - Hotel w - Mitsis Serita Beach****. Nadal szukasz wymarzonego miejsca na wakacje? Grecja - zobacz inne miejsca noclegowe. Kreta - zobacz wszystkie możliwości zakwaterowania w tym miejscu. Porównaj Hotel Mitsis Serita Beach**** z innymi miejscami noclegowymi w Anissaras.
Proszę czekać...
Niestety nie ma opinii w języku polskim dla Mitsis Serita Beach**** / Anissaras. Możesz dodać swoją opinię.

Czy odwiedziłeś ten obiekt noclegowy?

Rozmiar czcionki: A A A

Rodzina z dużymi dziećmi, 2014
"Serita beach"tłumacz
Maud
9,0

17.09.2014 Leuk hotel, prachtig gelegen en leuk personeel. Als tiener zijnde heb ik het erg naar mijn zin gehad. Leuke/gekke animatie, met wie ik erg heb gelachen. Schone kamers (elke dag verschoont) rondom het zwembad is erg glad, maar het zwembad zelf is top. Vriendelijk personeel, zoals bij de poolbar maar ook in het restaurant. Er zijn diverse activiteiten (overdag elke keer hetzelfde) maar 's avonds was er "showtime" waar best Wel wat variatie in zat. Ik heb me wel geërgerd aan de Russen, maar daar ben ik niet de enige van 😉Ik vind het hotel voor herhaling vatbaar!

Z partnerem, Wrzesień 2014
"Voor "ons" nooit meer"tłumacz
Rotterdamers
5,0
8,0

15.09.2014 Ligging slecht, nog niet eens een fatsoenlijke boulevard. Kamers waren verschrikkelijk lawaaierig, de muren waren zo dun je kon je buren horen denken. In de 10 dagen waren ons beddengoed 1x verschoond. Had een akkifiche met de balie, een Nederlandse sprekende mevrouw, die alles vergelijkt met Nederland. Personeel waren extreem fatsoenlijk en netjes, werkte behoorlijk hard en zorgde voor dat alles naar wens was. Mooie zwembaden jammer van een vieze "vet" rand rond het zwembad, heb niet een keer een schoonmaker zwembad gezien. Eten was oke, meest variatie was bij het onbijt, andere maaltijden waren gewoon, er was geen enkel fles water te krijgen in deze hotel, koud water kon je tappen bij het ontbijt, anders kreeg je gefilterde water uit de kraan. Dit vonden wij voor een "all inclusive" hotel een flinke minpunt.
Animatieteam vriendelijk maar ontzettend harde muziek.
Personeel top.
Kamers verschrikkelijk, veel herrie op de gangen.
Sorry, voor ons niet meer.

Z partnerem, Sierpień 2014
"Heerlijke vakantie gehad"tłumacz
just_mii_miranda
9,0

17.09.2014 Jammer dat er niet een boulevard is, maar dat wisten we al een beetje door de beoordelingen te lezen.

De kamers, personeel, zwembad en eten was hartstikke prima! Zeker voor all-inclusive concept. We moesten wel vaak lang wachten op het drinken, maar dat is dan ook het enige. We hebben ons erg vermaakt!

Wij hebben overigens totáál geen last gehad van Russen of een race voor ligbedjes aan het zwembad. Misschien komt dat doordat we buiten het seizoen gingen (aankomst 29 augustus)? Genoeg bedjes dus, en erg vriendelijke mede-hotelgasten!

Dikke prima!

Hotel - Mitsis Serita Beach**** - Najniższe ceny znajdziesz w:

Z partnerem, Sierpień 2014
"Ff naar de zon"tłumacz
Trudy van der Marel
10,0

10.09.2014 Hotel is netjes ,personeel is super, kamers ook mooi en schoon wissel lakens iedere dag. TV stelt niets voor,geen drinkwater op je kamer koelkastje is ook leeg,ook bij all in .locatie mooi uitzicht ,maar geen winkel boulevard,strand smal met stenen ,en altijd rode vlag ,stukje verder op, is het beter.Het eten is goed alleen te weinig koks om je te helpen je moet lang wachten op de warme gerechten.heerlijke friet vers maar eer dat je een stukje vlees heb is je friet weer koud .jammer ontbijt is prima veel keus.
personeel verdiend een pluim vooral voor dat salaris (vergeet niet wat fooi neer te leggen ook op je tafel ,ze zijn je dankbaar)dus een goed/aardig hotel .Maaar let op het animatie is een groot gevaar voor je vakantie .Heel de dag en enorme lawaai en geschreeuw of je mee wil /moet doen
Met van die tiepjes die de zelf erg leuk vinden,en de jongens die dan zo nodig in een jurk willen lopen .echt een drama ,ook in de avond steeds het zelfde team .in een woord verschrikkelijk.

Z przyjaciółmi, Sierpień 2014
"Nooit meer!!"tłumacz
Duré-Van Cauwenberg...
2,0
2,0
7,0

02.09.2014 Slecht eten,wat je kreeg is koud.De ene dag wortelen de andere dag wortelen en erwtjes,dan broccoli,de andere dag broccoli in een krokant jasje.
Drank s'middags aan het hotel in plastiek bekertjs.
Op de kamer geen minibar,zelf zorgen dat je in de winkel water koopt,anders heb je s'morgens niets om te drinken.De safe op de kamer moet je betalen 25 euro.Handdoeken waarborg van 20 euro,krijg je terug wanneer je naar huis gaat.Héél onvriendelijke mensen,soms brutaal.
Op het stukje strand zetten ze mensen van een ander hotel af met bussen.je kan er niet in het water door de rotsen,speciale schoenen kopen.
Wij zijn ergens anders gaan eten wat natuurlijk een extra kost meebrengt.
Nooit meer naar serita beach.

Rodzina z dużymi dziećmi, 2014
"Prima hotel, niks mis mee!"tłumacz
vinck
8,0

11.08.2014 Fijne 13 daagse vakantie gehad op Serita Beach. Rustige ligging met geweldig mooi uitzicht. 2 grote zwembaden (zoutwater) zodat je kunt kiezen, of bij het animatiegebeuren en de muziek of wat rustiger, vlak bij de beachbar. Eten was heerlijk (is niet terecht dat er nog sommige mensen klagen over weinig variatie!!! wat eten zij thuis?) Veel lekkere salades, bijna iedere dag ander vlees, vis enz. Veel vers fruit. Personeel werkt hard en hoewel logistiek beter kan, je hebt vakantie en wordt bediend! Kamers voor 4 personen beetje klein maar prima te doen. Schoon en goede service. Animatie kan idd beter maar daarvoor gaan wij niet op vakantie! Van de russen die er zaten hebben wij weinig last gehad. Diversiteit aan nationaliteiten. Dagje auto huren is aanrader, gewoon bij hotel te boeken.

Z przyjaciółmi, Czerwiec 2014
"Heel goed hotel"tłumacz
Viviane Eugène
5,0
9,0

21.06.2014 Het personeel is heel vriendelijk en proper hotel. Eten iets minder maar wel keus genoeg. Veel Russen maar geen last van.

Z partnerem, Październik 2013
"Goed Hotel met een aantal aantekeningen"tłumacz
Kloas
6,0

09.10.2013 Pluspunten: Hotel is goed onderhouden met schone kamers en erg vriendelijk personeel . Eten en m.n ontbijt is goed verzorgd .

Minpunten: De gasten bestaan voor 70 a 80 % uit Russen en ik ben bang dat dit voor de toekomst alleen nog maar erger wordt , dit zijn erg onvriendelijke gasten.Hotel ligt redelijk afgelegen en de animatie is bedroevend slecht.

Z przyjaciółmi, Wrzesień 2013
"Als je van russen houdt!"tłumacz
Jacqueline
7,0

09.10.2013 Ligt in de middle of nowhere! Moest naar de aphotheek, de dicht bijzijnde lag in chersonnisos! 8 euro met de taxi heen en 8 euro terug,
Stikte van de russen en de israelies! Vreslelijk, allbei erg onbeschoft volk! Iedereen liep in een hemdje en korte broek tijdens het diner!, geen bruinbrood, geen bacon bij de eieren, geen fatsoenlijk beleg op brood!
Annimatie deed t leuk, en veel personeel deed hun best! Het slechste mitsis hotel wat we hebben bezocht!

Z partnerem, Wrzesień 2013
"Super leuke vakantie gehad!"tłumacz
familie Kok
9,0

22.09.2013 Goede ligging, direct aan het strand en aan de boulevard. Goed hotel, mooie voorzieningen en goede kamer. Alleen jammer dat we geen wifi hadden op onze kamer. Het eten was goed maar er mocht wel wat meer afwisseling inzitten. Het animatieteam was wel echt onder de maat en heel onprofessioneel. Echt wel een top vakantie gehad, het hotel is zeker aan te raden! Ook onze eerste indruk was gelijk goed toen we de bus uitstapte:-)!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 dalej

Widgety Zoover

Dostępne formaty widgetów

Poll

Jeżeli planujesz wypad do miasta, to co jest dla Ciebie najważniejsze przy wyborze konkretnego miejsca?

Jesteś właścicielem / menadżerem?

Zoover oferuje kilka dodatkowych opcji dla właścicieli obiektów.Więcej informacji