Opinie Hotel Mitsis Serita Beach****

193 opinie
Opinie Hotel Mitsis Serita Beach****
1332 Park Plaza Drive, GR-70014, Anissaras

Hotel Mitsis Serita Beach wyniki 7,9 z 10, na podstawie 193 opinie
Anissaras Hotel Mitsis Serita Beach**** - wybierasz się tu na wakacje? Poznaj najpierw opinie Użytkowników, którzy już tam byli! Możesz również dołączyć swoją ocenę: podziel się swoimi wrażeniami, opisz warunki pobytu i zaproponuj miejsca, które warto zobaczyć. Na witrynie Zoover możesz obejrzeć bogatą galerię zdjęć i filmów video. Na witrynie Zoover możesz obejrzeć - film video - Hotel w - Mitsis Serita Beach****. Nadal szukasz wymarzonego miejsca na wakacje? Grecja - zobacz inne miejsca noclegowe. Kreta - zobacz wszystkie możliwości zakwaterowania w tym miejscu. Porównaj Hotel Mitsis Serita Beach**** z innymi miejscami noclegowymi w Anissaras.
Proszę czekać...
Niestety nie ma opinii w języku polskim dla Mitsis Serita Beach**** / Anissaras. Możesz dodać swoją opinię.

Czy odwiedziłeś ten obiekt noclegowy?

Rozmiar czcionki: A A A

7,7
7,6
Zobacz opinie:
Rodzina z dużymi dziećmi, 2014
"Prima hotel, niks mis mee!"tłumacz
vinck
8,0

11.08.2014 Fijne 13 daagse vakantie gehad op Serita Beach. Rustige ligging met geweldig mooi uitzicht. 2 grote zwembaden (zoutwater) zodat je kunt kiezen, of bij het animatiegebeuren en de muziek of wat rustiger, vlak bij de beachbar. Eten was heerlijk (is niet terecht dat er nog sommige mensen klagen over weinig variatie!!! wat eten zij thuis?) Veel lekkere salades, bijna iedere dag ander vlees, vis enz. Veel vers fruit. Personeel werkt hard en hoewel logistiek beter kan, je hebt vakantie en wordt bediend! Kamers voor 4 personen beetje klein maar prima te doen. Schoon en goede service. Animatie kan idd beter maar daarvoor gaan wij niet op vakantie! Van de russen die er zaten hebben wij weinig last gehad. Diversiteit aan nationaliteiten. Dagje auto huren is aanrader, gewoon bij hotel te boeken.

Z przyjaciółmi, Czerwiec 2014
"Heel goed hotel"tłumacz
Viviane Eugène
9,0

21.06.2014 Het personeel is heel vriendelijk en proper hotel. Eten iets minder maar wel keus genoeg. Veel Russen maar geen last van.

Z partnerem, Październik 2013
"Goed Hotel met een aantal aantekeningen"tłumacz
Kloas
6,0

09.10.2013 Pluspunten: Hotel is goed onderhouden met schone kamers en erg vriendelijk personeel . Eten en m.n ontbijt is goed verzorgd .

Minpunten: De gasten bestaan voor 70 a 80 % uit Russen en ik ben bang dat dit voor de toekomst alleen nog maar erger wordt , dit zijn erg onvriendelijke gasten.Hotel ligt redelijk afgelegen en de animatie is bedroevend slecht.

Hotel - Mitsis Serita Beach**** - Najniższe ceny znajdziesz w:

Z przyjaciółmi, Wrzesień 2013
"Als je van russen houdt!"tłumacz
Jacqueline
7,0

09.10.2013 Ligt in de middle of nowhere! Moest naar de aphotheek, de dicht bijzijnde lag in chersonnisos! 8 euro met de taxi heen en 8 euro terug,
Stikte van de russen en de israelies! Vreslelijk, allbei erg onbeschoft volk! Iedereen liep in een hemdje en korte broek tijdens het diner!, geen bruinbrood, geen bacon bij de eieren, geen fatsoenlijk beleg op brood!
Annimatie deed t leuk, en veel personeel deed hun best! Het slechste mitsis hotel wat we hebben bezocht!

Z partnerem, Wrzesień 2013
"Super leuke vakantie gehad!"tłumacz
familie Kok
9,0

22.09.2013 Goede ligging, direct aan het strand en aan de boulevard. Goed hotel, mooie voorzieningen en goede kamer. Alleen jammer dat we geen wifi hadden op onze kamer. Het eten was goed maar er mocht wel wat meer afwisseling inzitten. Het animatieteam was wel echt onder de maat en heel onprofessioneel. Echt wel een top vakantie gehad, het hotel is zeker aan te raden! Ook onze eerste indruk was gelijk goed toen we de bus uitstapte:-)!

Rodzina z małymi dziećmi, Sierpień 2013
"Hôtel propre, mais non francophone"tłumacz
isabelle
10,0
10,0
6,0

30.08.2013 Hôtel très propre, le personnel est sympa, les piscines sont bien avec toboggans. Mais le carrelage autour de la piscine est très glissant, pas d'animations francophones, et le mini club ressemble plus à un espace enfant car les enfants peuvent sortir sans surveillance. Pas l'idéal pour un séjour avec enfant en bas age si vous souhaitez faire une activité entre adulte.

Z partnerem, Sierpień 2013
"Plus jamais"tłumacz
Sudan
4,0
1,0
8,0

13.09.2013 Très joli site, le personnel est sympathique, hélas la nourriture est bas de gamme et mal cuisinée. Aucune variété dans les plats proposés. Hormis le pain, la pastèque et les melons tout est mauvais.

"Toch heerlijke vakantie gehad!"tłumacz
daphrem
6,0

29.07.2013 Vakanties moet je altijd zelf gezellig maken,je kan deze accomodatie een top plek vinden of juist niets vinden.
Ja in het hoogseizoen zijn er veel [russen] mensen die dringen en handdoeken leggen.Niet al het personeel is altijd even vriendelijk.En het zwembad is gevaarlijk,spekglad en meerdere mensen hadden stukjes marmer in hun benen.ook de glijbanen waren stuk in het speeltuintje.Er is geen mini bar.en het annimatieteam doet heel erg zijn best maar wel wat op dringerig en druk en veel lawaai bij het zwembad strand is minder maar verder op prima.plus punten zijn gezellige kamers,super schoonmaak,eten is prima,heerlijk weer,leuke excursies.We zijn af en toe de drukte van het hotel ontvlucht en hebben daardoor een heerlijke vakantie gehad.Onze kinderen hebben genoten.Maar ga er niet nog een keer naar toe ik mis hier echt de griekse sfeer en gezelligheid.

"Fantastische plek"tłumacz
Nancy
9,0

06.08.2013 serita beach is een goed hotel voor gezinnen de animatie doet goed zijn werk ook onze belgium favorite host STIJN doet uitmuntend zijn werk het hotel is heel netjes en het personeel is zeer goed opgeleid en weet van aanpakken. het enige minpunt is het eten is wel lekker maar je krijgt regelmatig hetzelfde.

Rodzina z małymi dziećmi, Lipiec 2013
"Wij hebben een leuke vakantie gehad!!"tłumacz
Fam. Da rosa vicent...
8,0

01.08.2013 Mooi hotel met prachtige kamers, wij zaten begane grond tegenover t zwembad, hadden altijd schaduw op ons terras dus heerlijk om te zitten als je kind nog een dutje doet smiddags, ik nam zelfs nog een duik tussendoor keek zo op de kamer en was dichtbij, kamers netjes schoon en iedere dag schone handdoeken.
Zwembaden ook netjes en leuk voor de kids met de glijbanen, wees wel voorzichtig met de vloer rondom t zwembad deze is spekglad.
T eten was redelijk veel t zelfde en vaak nog rauw vlees, wel redelijk wat keus, maar na 10 dan was t wel mooi geweest, te weinig Griekse keuken vonden wij.
In t hotel veel Russen das een minpunt i.v.m hun brutaliteit en voordringen.
Animatie vond ik erg amateuristisch en kan veel beter! Helaas voor rio veel wisseling dus je kunt ook geen goed team opbouwen.
Al bij al hebben wij zeker een super vakantie gehad en genoten met ons gezin!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 dalej

Widgety Zoover

Dostępne formaty widgetów

Poll

Najbardziej przyjaźni są mieszkańcy:

Jesteś właścicielem / menadżerem?

Zoover oferuje kilka dodatkowych opcji dla właścicieli obiektów.Więcej informacji