Opinie Hotel Mitsis Serita Beach****

202 opinie
Opinie Hotel Mitsis Serita Beach****
1332 Park Plaza Drive, GR-70014, Anissaras

Hotel Mitsis Serita Beach wyniki 7,8 z 10, na podstawie 202 opinie
Anissaras Hotel Mitsis Serita Beach**** - wybierasz się tu na wakacje? Poznaj najpierw opinie Użytkowników, którzy już tam byli! Możesz również dołączyć swoją ocenę: podziel się swoimi wrażeniami, opisz warunki pobytu i zaproponuj miejsca, które warto zobaczyć. Na witrynie Zoover możesz obejrzeć bogatą galerię zdjęć i filmów video. Na witrynie Zoover możesz obejrzeć - film video - Hotel w - Mitsis Serita Beach****. Nadal szukasz wymarzonego miejsca na wakacje? Grecja - zobacz inne miejsca noclegowe. Kreta - zobacz wszystkie możliwości zakwaterowania w tym miejscu. Porównaj Hotel Mitsis Serita Beach**** z innymi miejscami noclegowymi w Anissaras.
Proszę czekać...
Niestety nie ma opinii w języku polskim dla Mitsis Serita Beach**** / Anissaras. Możesz dodać swoją opinię.

Czy odwiedziłeś ten obiekt noclegowy?

Rozmiar czcionki: A A A

Rodzina z dużymi dziećmi, Październik 2014
"Heerlijk hotel!"tłumacz
NT
8,0

21.10.2014 We hebben een heerlijke week gehad in Mitsis Serita Beach. Het eten was prima, je kunt elke dag wat anders eten. Gezeur van vorige gasten over weinig variatie begrijpen wij niet. Als je elke dag Giros wilt eten moet je in de rij, maar als je ook lokale (vlees, vis, pasta en groente) gerechten aandurft is er heel veel keus. Saladebar heel uitgebreid, ook hierin elke dag veel variatie naast een standaardassortiment.
Personeel is super vriendelijk, werkt keihard om het iedereen naar de zin te maken.
In het hotel is een huurauto te verkrijgen, goede prijs, keurige auto, onderhandeling mogelijk. Daarmee kun je gaan en staan waar je wilt.
Kamers elke dag schoongemaakt, schone handdoeken en beddengoed. Wel wat gehorig en harde bedden!
Helaas hebben ook wij ons gestoord aan zich misdragende Schotten en Israëliërs. Zij maken 's nachts met een flinke slok op veel lawaai, maken een puinhoop van de tafels in het restaurant en zijn soms intimiderend. Maar dit is niet de schuld van het hotel!

Z partnerem, Wrzesień 2014
"Voor ons nooit meer."tłumacz
Marcel
4,0
4,0
8,0

24.09.2014 Het hotel ligt rustig gelegen aan de zee. Strandstoelen en het strandje stelt niks voor. Zwembaden zijn prima. Poolbar is eenvoudig, personeel gezellig en leuk. Animatieteam nadrukkelijk aanwezig maar niet hinderlijk. Kamers prima -dagelijks schoongemaakt. Restauran echt heel slecht. iedere dag hetzelfde stukje vlees of dezelfde vis. De groenten zijn dan wel soms verschillend maar niet echt merkbaar. De salades stellen niets voor. In de ochtend sta je soms 20 minuten te wachten op een omelet. en ga zo maar door. personeel is onvriendelijk en weten niet wat ze doen of staan wat te kletsen of te ruziën. Bij aankomst bij het restaurant kun je wachten op een plek terwijl je volop plek vrij ziet maar het opruimen en opnieuw tafeldekken gaat heel traag of nauwelijks. Ik heb al diverse all-inclusive eten gehad maar hier is er echt geen of nauwelijks variatie.

Rodzina z dużymi dziećmi, 2014
"Serita beach"tłumacz
Maud
9,0

17.09.2014 Leuk hotel, prachtig gelegen en leuk personeel. Als tiener zijnde heb ik het erg naar mijn zin gehad. Leuke/gekke animatie, met wie ik erg heb gelachen. Schone kamers (elke dag verschoont) rondom het zwembad is erg glad, maar het zwembad zelf is top. Vriendelijk personeel, zoals bij de poolbar maar ook in het restaurant. Er zijn diverse activiteiten (overdag elke keer hetzelfde) maar 's avonds was er "showtime" waar best Wel wat variatie in zat. Ik heb me wel geërgerd aan de Russen, maar daar ben ik niet de enige van 😉Ik vind het hotel voor herhaling vatbaar!

Hotel - Mitsis Serita Beach**** - Najniższe ceny znajdziesz w:

Z przyjaciółmi, Wrzesień 2014
"Mooi hotel op een rustige plek"tłumacz
Annabella Nollé
7,0

23.09.2014 Hotel Mitsis Serita Beach is een mooi hotel. Rustig gelegen. Niet ver gelegen van Hersonissos met de plaatselijke bus. Wel eerst een wandeling naar boven van ong. 20 min.
Vriendelijk personeel.
Juist opletten als je in het zwembad gaat. De trap die in het zwembad ligt is glad. Ben zelf gevallen met een serieuze rode vlek op mijn achterste tot gevolg.
Kamers worden alle dagen gepoetst, alle dagen verse handdoeken.
Juist spijtig dat er geen gordijn aan het bad hangt, want bij het nemen van een douche ligt heel de badkamer nat.
Eten heel goed. Je kan alle dagen iets anders eten.

Z przyjaciółmi, Wrzesień 2014
"Leuke Vakantie gehad"tłumacz
Jan
8,0

25.09.2014 We zijn net terug van af Kreta. en hebben een fijne vakantie gehad. Goed Hotel Vriendelijk personeel iedere dag schone lakens en badhanddoeken. Mooie kamers met goed uitzicht op zee Water is te koop in de hotel winkel voor € 0.70 per liter
Het eten is ruim voldoende alleen wanneer iedereen tegelijk komt moet je soms wel even wachten. Het strand van het Hotel is Minder met veel rotsen waar je nauwelijks kon zwemmen. Maar verder op een geweldig strand waar je ligbedjes kon huren en fijn kon zwemmen. Geen last gehad van Russen die er maar weinig waren. Bediening in de avond op het terras was geweldig je kwam er niets tekort. Animatie niet hinderlijk aanwezig .
Zwembad gewoon goed wel waren de tegels erg glad. Echt een aanrader Een goed hotel voor een betaalbare prijs Natuurlijk zijn er betere All Incl Hotels maar daar is de prijs ook anders.

Z partnerem, Wrzesień 2014
"Voor "ons" nooit meer"tłumacz
Rotterdamers
5,0
8,0

15.09.2014 Ligging slecht, nog niet eens een fatsoenlijke boulevard. Kamers waren verschrikkelijk lawaaierig, de muren waren zo dun je kon je buren horen denken. In de 10 dagen waren ons beddengoed 1x verschoond. Had een akkifiche met de balie, een Nederlandse sprekende mevrouw, die alles vergelijkt met Nederland. Personeel waren extreem fatsoenlijk en netjes, werkte behoorlijk hard en zorgde voor dat alles naar wens was. Mooie zwembaden jammer van een vieze "vet" rand rond het zwembad, heb niet een keer een schoonmaker zwembad gezien. Eten was oke, meest variatie was bij het onbijt, andere maaltijden waren gewoon, er was geen enkel fles water te krijgen in deze hotel, koud water kon je tappen bij het ontbijt, anders kreeg je gefilterde water uit de kraan. Dit vonden wij voor een "all inclusive" hotel een flinke minpunt.
Animatieteam vriendelijk maar ontzettend harde muziek.
Personeel top.
Kamers verschrikkelijk, veel herrie op de gangen.
Sorry, voor ons niet meer.

Z partnerem, Sierpień 2014
"Heerlijke vakantie gehad"tłumacz
just_mii_miranda
9,0

17.09.2014 Jammer dat er niet een boulevard is, maar dat wisten we al een beetje door de beoordelingen te lezen.

De kamers, personeel, zwembad en eten was hartstikke prima! Zeker voor all-inclusive concept. We moesten wel vaak lang wachten op het drinken, maar dat is dan ook het enige. We hebben ons erg vermaakt!

Wij hebben overigens totáál geen last gehad van Russen of een race voor ligbedjes aan het zwembad. Misschien komt dat doordat we buiten het seizoen gingen (aankomst 29 augustus)? Genoeg bedjes dus, en erg vriendelijke mede-hotelgasten!

Dikke prima!

Z partnerem, Sierpień 2014
"Ff naar de zon"tłumacz
Trudy van der Marel
10,0

10.09.2014 Hotel is netjes ,personeel is super, kamers ook mooi en schoon wissel lakens iedere dag. TV stelt niets voor,geen drinkwater op je kamer koelkastje is ook leeg,ook bij all in .locatie mooi uitzicht ,maar geen winkel boulevard,strand smal met stenen ,en altijd rode vlag ,stukje verder op, is het beter.Het eten is goed alleen te weinig koks om je te helpen je moet lang wachten op de warme gerechten.heerlijke friet vers maar eer dat je een stukje vlees heb is je friet weer koud .jammer ontbijt is prima veel keus.
personeel verdiend een pluim vooral voor dat salaris (vergeet niet wat fooi neer te leggen ook op je tafel ,ze zijn je dankbaar)dus een goed/aardig hotel .Maaar let op het animatie is een groot gevaar voor je vakantie .Heel de dag en enorme lawaai en geschreeuw of je mee wil /moet doen
Met van die tiepjes die de zelf erg leuk vinden,en de jongens die dan zo nodig in een jurk willen lopen .echt een drama ,ook in de avond steeds het zelfde team .in een woord verschrikkelijk.

Z przyjaciółmi, Sierpień 2014
"Nooit meer!!"tłumacz
Duré-Van Cauwenberg...
7,0

02.09.2014 Slecht eten,wat je kreeg is koud.De ene dag wortelen de andere dag wortelen en erwtjes,dan broccoli,de andere dag broccoli in een krokant jasje.
Drank s'middags aan het hotel in plastiek bekertjs.
Op de kamer geen minibar,zelf zorgen dat je in de winkel water koopt,anders heb je s'morgens niets om te drinken.De safe op de kamer moet je betalen 25 euro.Handdoeken waarborg van 20 euro,krijg je terug wanneer je naar huis gaat.Héél onvriendelijke mensen,soms brutaal.
Op het stukje strand zetten ze mensen van een ander hotel af met bussen.je kan er niet in het water door de rotsen,speciale schoenen kopen.
Wij zijn ergens anders gaan eten wat natuurlijk een extra kost meebrengt.
Nooit meer naar serita beach.

Rodzina z dużymi dziećmi, 2014
"Prima hotel, niks mis mee!"tłumacz
vinck
8,0

11.08.2014 Fijne 13 daagse vakantie gehad op Serita Beach. Rustige ligging met geweldig mooi uitzicht. 2 grote zwembaden (zoutwater) zodat je kunt kiezen, of bij het animatiegebeuren en de muziek of wat rustiger, vlak bij de beachbar. Eten was heerlijk (is niet terecht dat er nog sommige mensen klagen over weinig variatie!!! wat eten zij thuis?) Veel lekkere salades, bijna iedere dag ander vlees, vis enz. Veel vers fruit. Personeel werkt hard en hoewel logistiek beter kan, je hebt vakantie en wordt bediend! Kamers voor 4 personen beetje klein maar prima te doen. Schoon en goede service. Animatie kan idd beter maar daarvoor gaan wij niet op vakantie! Van de russen die er zaten hebben wij weinig last gehad. Diversiteit aan nationaliteiten. Dagje auto huren is aanrader, gewoon bij hotel te boeken.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 dalej

Widgety Zoover

Dostępne formaty widgetów

Ankieta

Czy przerwę świąteczną spędzasz ze swoją rodziną?

Jesteś właścicielem / menadżerem?

Zoover oferuje kilka dodatkowych opcji dla właścicieli obiektów.Więcej informacji