Opinie Hotel Premier Le Reve & Spa*****

208 opinie
Opinie Hotel Premier Le Reve & Spa*****
Piece 33, 1790, Sahl Hasheesh

Hotel Premier Le Reve & Spa wyniki 9,3 z 10, na podstawie 208 opinie
Sahl Hasheesh Hotel Premier Le Reve & Spa***** - wybierasz się tu na wakacje? Poznaj najpierw opinie Użytkowników, którzy już tam byli! Możesz również dołączyć swoją ocenę: podziel się swoimi wrażeniami, opisz warunki pobytu i zaproponuj miejsca, które warto zobaczyć. Na witrynie Zoover możesz obejrzeć bogatą galerię zdjęć i filmów video. Na witrynie Zoover możesz obejrzeć - filmów video - Hotel w - Premier Le Reve & Spa*****. Nadal szukasz wymarzonego miejsca na wakacje? Egipt - zobacz inne miejsca noclegowe. Egipt - zobacz wszystkie możliwości zakwaterowania w tym miejscu. Porównaj Hotel Premier Le Reve & Spa***** z innymi miejscami noclegowymi w Sahl Hasheesh.
Proszę czekać...
Niestety nie ma opinii w języku polskim dla Premier Le Reve & Spa***** / Sahl Hasheesh. Możesz dodać swoją opinię.

Czy odwiedziłeś ten obiekt noclegowy?

Rozmiar czcionki: A A A

Z partnerem, Lipiec 2014
"Wederom geweldig maar....."tłumacz
Johan-Marianne Smee...
9,0

11.08.2014 Voor de 2é maal Le Reve gedaan omwille van grote tevredenheid verleden jaar.Bij aankomst ontvangst toch net iets minder en ook kamer niet zoals voorzien.Gelukkig perfect opgelost door Mr Anwar waarvoor onze dank .
Blijkbaar veel drukker als verleden jaar met een volledige bezetting tot gevolg waardoor de plaatsjes al iets vlugger ingenomen werden.Ook in de restaurants merkte je het verschil.Kwaliteit nog steeds super echter voor en nagerechten buffet vonden wij van aanbod iets minder als verleden jaar .Specialiteiten restaurants zijn een echte aanrader.
Algemeen echter moeten we vaststellen dat met de grote drukte ook onze oosterburen dit prachtige hotel ontdekt hebben.Buiten hun gebruikelijke norsheid en bijzondere eetgewoontes kunnen we er weinig van zeggen behalve dat het personeel ook niet zo gelukkig was met hun aanwezigheid.Grootste probleem echte dit jaar was het permanent uitvallen van de elektricteits voorziening-nergens airco en dit bij temperaturen van boven de 40°.Opgelost

Rodzina z dużymi dziećmi, Lipiec 2014
"Fantatisch relax hotel"tłumacz
garcia
10,0

27.07.2014 We waren in PLR van 13/7-24/7/2014 het was onze 3de keer.
deze zomer was de eerste keer onze zoon van 16 j mee. het is een adults only hotel. kamer nrs2208+2209.
heel mooie tuin, prachtige zwembaden,mooi strand
de kamers hebben allemaal volledig of zijdelings zeezicht.
de bufetten zijn heel lekker, er zijn ook verschillende a la carte restaurants, onze voorkeur gaat uit naar het italiaanse restaurant la bella.
service staat hier op de eerste plaats!
de hotel manager mr.Hossam Mandour loopt de hele dag rond om te zien of alles ok is.
Seciale dank aan Mr Ahmed Anwar voor de hulp die we kregen bij problemen!
de obers zijn heel vriendelijk en bedienen je telkens met een glimlach,vooral Mr Said was onze favoriete ober.
We bezochten al meerdere hotels , maar dit hotel staat voor ons op nummer 1!

"Prima hotel"tłumacz
carlakeemink
9,0

07.06.2014 Prima hotel geïsoleerd liggend aan een lang strand. In de zee zwemmen is alleen mogelijk aan het einde van een pier in verband met koraal en steen aan de kustlijn. De zwembaden zijn mooi, goot, zoet en zout. Genoeg ruimte rond zwembad en aan het strand. Wel ook hier al vanaf 7 uur handdoekje leggen op de eerste lijn op het strand en de mooiste plekken rond het zwembad. De service is uitstekend, evenals het eten. Zeker ook de restaurantjes hebben een bijna sterrenkwaliteit. De kamers zijn groot en van alle gemakken voorzien. Avondentertainment is er nauwelijks en dan tevens van minimale kwaliteit.

"Weeral fantastische vakantie gehad"tłumacz
VC
9,0

17.05.2014 Voor de 4e keer geweest en weeral zeer tevreden , upgrade gekregen naar nieuwe deluxe kamer, mooi ingericht in beige tinten. Eten zoals altijd heel lekker, veel variatie, veel keuze zowel bij de voor-als de hoofdgerechten en desserts, heerlijk van smaak en ook belangrijk alles van het warme buffet is ook echt warm. De a la carte restaurants zijn echt heel lekker vooral de Italiaan. Personeel zoals altijd heel vriendelijk. Een mooi hotel om tot rust te komen. Wij gaan dit jaar nog terug

Z przyjaciółmi, Maj 2014
"Uitstekend"tłumacz
Ann van Cauwenbergh...
10,0

13.05.2014 Mijn vriendin en ik gaan al 6 maal op rij naar premier le Reve. Zeer goed hotel, alhoewel we paar kleinigheden ondervinden die we vroeger niet hadden. Monokini (eigen keuze) kan niet meer aan zwembad maar moet aan het strand. Jammer. Eten zeer goed. We zijn veel gewend! Mohamed Gamel van de lounge bar topper! Iedere middag apero. De Spa is duur maar zeker onderhandelen. Jongens aan de poolbar uitstekend. Iedereen zeer vriendelijk!

"Prachtig hotel"tłumacz
Margriet
9,0

16.05.2014 Zijn hier voor de 8e keer geweest,,,,en het is en blijft een klasse hotel,,,
De service is hoog,het eten overheerlijk,en de kamers prachtig,
Alleen nu is het handdoeken leggen bij het zwembad begonnen en om 11uur is er geen stoel meer vrij,verder is er bijna niets meer te doen in de avond,in het verleden was er nog een zangduo en een gitarist,,deze zijn er nu ook niet meer,,,verder in de omgeving niets te doen,,,hotel voor ouderen en/of rustzoekers,,,,,geen kinderen toegestaan.

Z partnerem, Kwiecień 2014
"Top Hotel"tłumacz
R&JJ
10,0

02.05.2014 Een zeer goed en mooi hotel waar de service voorop staat in combinatie met, vriendelijkheid, netheid, rust, heerlijk en afwisselend eten in de verschillende aanwezige restaurants van het hotel. Kortom, wij hebben op en top genoten!!

Podróżujący samotnie, Marzec 2014
"Super hotel"tłumacz
diana s
10,0

31.03.2014 Premier le Reve is een couples only hotel (geen kinderen toegestaan) waar je in de watten wordt gelegd. Ik ben nu voor de 3e x geweest en blijf dit een tophotel vinden. Je wordt hier optimaal verzorgd en krijgt persoonlijke aandacht. Ik vond het bed wat hard en heb dit gemeld. Reactie hierop was 'geen probleem we zorgen dat er een topdeskmatras op uw bed wordt gelegd'. Ze denken daar in oplossingen. Ik blijf zeker terugkomen in dit hotel.

Z przyjaciółmi, Marzec 2014
"Heerlijke vakantie"tłumacz
ester
6,0

26.03.2014 super hotel.
top service ,heerlijk eten
echt een vakantie voor zon en rust!!!
nu voor de 2 keer geweest,
volgend jaar weer

Z partnerem, Luty 2014
"Heerlijk"tłumacz
romain_denys
10,0

20.02.2014 Voor de tweede maal hotel bezocht en vinden het nog steeds een zeer verzorgd resort.Goed onthaal bij aankomst.
De buffetten zijn uitgebreid en smakelijk en de a la carte restaurants zijn zeer goed en zeker het Italiaans restaurant.
De kamers zijn mooi ingericht met grote badkamer ( douche en bad)
Het personeel is goed opgeleid en staat immer ten dienste.
Voor herhaling vatbaar, wij gaan nog terug

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 dalej

Widgety Zoover

Dostępne formaty widgetów

Poll

Najbardziej przyjaźni są mieszkańcy:

Jesteś właścicielem / menadżerem?

Zoover oferuje kilka dodatkowych opcji dla właścicieli obiektów.Więcej informacji