Data przyjazdu
Data wyjazdu
Od € 0
Najniższa znaleziona cena.
Szukamy dla Ciebie najlepszych ofert hoteli w najniższych cenach!
Camp Kazela**
144 opinie
Opinie Kemping Camp Kazela**
Kapovica 350, HR-52203, Medulin

Kemping Camp Kazela wyniki 7,6 z 10, na podstawie 144 opinie
Medulin Kemping Camp Kazela** - wybierasz się tu na wakacje? Poznaj najpierw opinie Użytkowników, którzy już tam byli! Możesz również dołączyć swoją ocenę: podziel się swoimi wrażeniami, opisz warunki pobytu i zaproponuj miejsca, które warto zobaczyć. Na witrynie Zoover możesz obejrzeć bogatą galerię zdjęć i filmów video. Na witrynie Zoover możesz obejrzeć - film video - Kemping w - Camp Kazela**. Nadal szukasz wymarzonego miejsca na wakacje? Chorwacja - zobacz inne miejsca noclegowe. Istria - zobacz wszystkie możliwości zakwaterowania w tym miejscu. Porównaj Kemping Camp Kazela** z innymi miejscami noclegowymi w Medulin.
Proszę czekać...
Niestety nie ma opinii w języku polskim dla Camp Kazela** / Medulin. Możesz dodać swoją opinię.

Czy odwiedziłeś ten obiekt noclegowy?

Rozmiar czcionki: A A A

7,5
7,3
Zobacz opinie:
Z partnerem, Czerwiec 2014
"Misschien beter in het hoogseizoen"tłumacz
Reinald
7,0

14.07.2014 Het is een mooie groot park, natuurlijk is de zee dichtbij, kiezelstrand, maar de zwembadjes (met nadruk op zwembadjes) zijn erg klein. Er is niet een echt zwembad eigenlijk.
Restaurants waren goed, voorzieningen zijn goed, ons appertement was wat klein, had misschien toch beter voor de caravans van touroperator kunnen gaan.
Het was er erg rustig en weinig nederlanders nog. Kindvriendelijk is het zeker, er wordt genoeg georganiseerd voor de kinderen en ik denk dat het in hoogseizoen nog veel meer georganiseerd wordt

Z przyjaciółmi, 2013
"Erg rustig, maar verder leuke camping."tłumacz
Pleun
5,0
8,0

01.10.2013 De accomodatie was netjes, we zaten in een appartement. Verder was er op de camping niet erg veel te doen, het was erg rustig, Camping ligt redelijk ver van het dichtsbijzijnde dorp af, nog een half uurtje lopen. Ligt wel direct aan de zee.

Rodzina z małymi dziećmi, 2013
"Schöner Platz"tłumacz
Karin
8,0

11.09.2013 Großer Campingplatz ( 2/3 Textil und 1/3 FKK), es gab Ende August genug freie Plätze, wenn es nicht gerade direkt am Meer sein muss. Stellplätze zum Teil sehr uneben. Der Platz war gepflegt und die Sanitären Anlagen sauber , nur der FKK Bereich wirkt etwas vernachlässigt. Supermarkt gut sortiert, wenn auch etwas teurer (in Pula gibt's einen Lidl). Strand zum liegen gut, da Gras und Wiese. Der Zugang ins Meer ist schwierig, sehr felsig und zerklüftet, für kleine Kinder nicht geeignet. Ohne Badeschuhe geht nichts . Die Animation war sehr unaufdringlich und außer an den Kinderpools kaum zu hören und auch abends war es auf dem Platz angenehm ruhig.

Rodzina z dużymi dziećmi, Sierpień 2013
"BON RAPPORT QUALITE/PRIX"tłumacz
floreal74
8,0

22.01.2014 Grands emplacements avec douchette et eau à chaque coin. vue sur la mer, un peu gênée par les mobilhomes tous en bord de mer. bon séjour, toilettes propres. Seul bémol, le style "fonctionnaire" des personnes à l'accueil.

Z przyjaciółmi, Sierpień 2013
"Mooie camping om heerlijk te zonnen"tłumacz
Jaap
7,0

16.09.2013 Eind augustus ruim 2 weken op het FKK gedeelte van camping Kazela gestaan. Voor ons een heerlijk (rustige) camping met genoeg mogelijkheden om in de omgeving te bekijken zoals Pula en het natuurpark brijuni. De camping is van alle gemakken voorzien zoals supermarket en restaurant. Om goedkoper uit te zijn kun je beter naar medulin zelf gaan voor boodschappen en/of uit eten gaan. Het sanitair op de camping is prima met gratis warm water en toiletpapier. Bij de receptie en de bar langs het strand (keien-strand) is gratis wifi. Zo als veelal gebruikelijk in Istrie Kroatie is het een grote camping maar daar merk je weinig van tijdens het kamperen. De plaatsen zijn ruim en hebben elektriciteit. Vele plaatsen zijn beschut en liggen onder bomen maar er zijn ook open kampeer plaatsen

Rodzina z małymi dziećmi, Sierpień 2013
"Geweldige camping eèn woord top."tłumacz
thenpa
8,0

03.09.2013 grote camping erg goed gelegen in Istrie.
Als je geluk heb kan je uitzicht op zee hebben met een stacaravan wij hadden nummer 326 één woord top.
schoon beddengoed, handdoeken alles werd nog eens om de paar dagen verschoond , alles was schoon en goed onderhouden service was top en de restaurants zijn een aanrader op de camping voor nog een leuke prijs uit eten te gaan en het eten was erg goed en vers. supermarkt zowel op de camping als in het dorp en er rijd een treintje s `avonds naar het dorp.

Rodzina z dużymi dziećmi, Lipiec 2013
"Mooie camping op een fantastische locatie"tłumacz
John
9,0

22.08.2013 direct aanzeeg gelegen is dit een fantastische locatie. Nette en schone faciliteiten met vriendelijk en behulpzaam personeel. Met diverse restaurants, een beachbar en sport faciliteiten is er voor iedereen voldoende te doen (of heerlijk te luieren). Het zembad met meerdere kleine baden ipv een groot bad is even wennen, maar keurig verzorgd. de kinderen vermaken zich hier prima.

Grupa, Lipiec 2013
"Verdiend meer dan 2 sterren!"tłumacz
Gen
6,0

28.07.2013 Een leuke familie camping met veel mogelijkheid om je bezig te houden. Zo is er veel watersport mogelijkheden, kinderclub etc. De camping is een mix van appartementen, pitches (plekken voor de tent/caravan/camper) en stacaravans. Toiletgebouw vond ik vooral in de avond laat en in de vroege ochtend wat stinken maar daar moet je even doorheen. Het is er schoon maar het is wel wat gedateerd. Er is een aparte ruimte voor kinderen met badjes e.d. Die ziet er wel nieuw uit. Restaurant beneden is gezellig en wij hebben goed gegeten. De prijzen zijn prima. Durf het eten gewoon te proberen en het valt allemaal reuze mee! Ik voelde mij daar veilig (in de avond als je de camping op rijdt, wordt er goed gecontroleerd door de security) en ook thuis in zekere zin. Supermarkt is niet heel goedkoop dus het is beter om buiten de camping je boodschappen te halen als je wil besparen. Niet ver ligt er een goede supermarkt (Plodine).

Rodzina z małymi dziećmi, Lipiec 2013
"Goede camping, volgende x wat anders."tłumacz
Nick
7,0

05.11.2013 Wij waren met 3 gezinnen. Mijn vrouw en ik hebben een dochter van 1. Gedurende deze vakantie hebben wij het prima naar ons zin gehad. Genoeg te doen op de camping, voor oudere kinderen ook genoeg animatie. De restaurants waren prima en ook het happy hour bij de cocktails was goed geregeld. Wij hadden ons goed voorbereid middels o.a. Zoover en wisten dus wat we konden verwachten zoals verouderd sanitair , kleine zwembadjes en een steen/kiezelstrand. Hierdoor hebben wij ons niet zo zitten frustreren als andere gasten. Voor de prijs (goed te doen) was de kwaliteit gewoon goed.

Rodzina z dużymi dziećmi, Lipiec 2013
"Heerlijke vakantie"tłumacz
Harm Huijbregts
8,0

09.08.2013 Rustige camping net buiten Medulin. Bij aankomst werden we netjes geholpen bij de receptie, maar we moesten nog wel een uur(tot half 6) wachten op de sleutel. Verder een keurig nette mobil home met uitzicht op zee aan de rand van de camping.
Er is op deze camping ook een gedeelte voor Duitse jongerenreizen. Een aantal maal per week komt er dan een grote touringcar voor je mobil home voorbij en je kan s 'avonds wat muziek horen maar dit vonden wij niet storend. Op de camping is er weinig vertier voor oudere kinderen maar je kan voor de camping door langs de zee naar Medulin lopen(ongeveer 20 min) waar e.a. te beleven is.
Er zijn 2 restaurants op de camping maar deze spraken ons niet zo aan, en waren iets duurder dan de restaurants in Medulin. Verder een prima uitgeruste supermarkt een kiosk voor je krantje en een souvenirshop.
Leuke uitsapjes zijn te maken naar Pula, Rovinj en Porec.
Verder werd alles keurig bij gehouden en als bonus bijna op de gehele camping gratis Wifi.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 dalej

Widgety Zoover

Dostępne formaty widgetów

Poll

Ile szklaneczek alkoholu pijesz w ciągu dnia podczas wakacji?

Jesteś właścicielem / menadżerem?

Zoover oferuje kilka dodatkowych opcji dla właścicieli obiektów.Więcej informacji