Data przyjazdu
Data wyjazdu
Od € 87
Najniższa znaleziona cena.
Szukamy dla Ciebie najlepszych ofert hoteli w najniższych cenach!
Castello Falkner****
22 opinie
Opinie Hotel Castello Falkner****
Windau 19, A-6450, Sölden

Hotel Castello Falkner wyniki 8,9 z 10, na podstawie 22 opinie
Sölden Hotel Castello Falkner**** - wybierasz się tu na wakacje? Poznaj najpierw opinie Użytkowników, którzy już tam byli! Możesz również dołączyć swoją ocenę: podziel się swoimi wrażeniami, opisz warunki pobytu i zaproponuj miejsca, które warto zobaczyć. Na witrynie Zoover możesz obejrzeć bogatą galerię zdjęć i filmów video. Nadal szukasz wymarzonego miejsca na wakacje? Austria - zobacz inne miejsca noclegowe. Tyrol - zobacz wszystkie możliwości zakwaterowania w tym miejscu. Porównaj Hotel Castello Falkner**** z innymi miejscami noclegowymi w Sölden.
Proszę czekać...
Niestety nie ma opinii w języku polskim dla Castello Falkner**** / Sölden. Możesz dodać swoją opinię.

Czy odwiedziłeś ten obiekt noclegowy?

Rozmiar czcionki: A A A

"Aanrader!"tłumacz
sylvie_verellen
Basen
10,0

15.04.2014 Vriendelijk onthaal, auto parkeer je ondergronds aan hotel. Wij hadden familiekamer, zeer ruim, netjes. Hotel ligt vlakbij Gaislachkoglbahn. Of je lactose intolerant bent of glutenallergie hebt, ze passen hun 5-gangen menu zonder probleem naar jouw wensen aan. Voor kindjes was er elke avond een kindermenu (visstick, kippenuggets,...) Restaurant personeel waren alle heel vriendelijk en behulpzaam. Eten was voortreffelijk! Lekker en gevarieerd. Klein binnen zwembad dat in verbinding staat met het buitenzwembad. Heel gezellige welness ruimte, zalig massages! Hier zien ze ons terug!

Rodzina z małymi dziećmi, Luty 2013
"Redelijk, maar niet nog eens"tłumacz
Jeroen en fam
5,0
9,0

03.03.2013 Leuk hotel, mooie ligging tegen over de pistes. Maar.... zeer matig eten, en het kaasbuffet heeft de hele week gelegen (zwetende kaas en korsten lagen dagelijks te wachten). De keuken heeft wel grappige dingen klaar kunnen maken, weet niet waar het aan ligt waarom het volpension niet helemaal aan de verwachtingen voldeed. De hoofd kelner (een arrogante heer) vond na een opmerking over het slechte kaas buffet het niet meer de moeite waard ons te bedienen. De Oostenrijkse keuken kan heel goed zijn, bewezen door Gampa Taya, een goed restaurant op de piste (met goede verse kaas) - was in schril contrast met de keuken van hotel. De mooie kamer was koud en bubbelbad had kuren. Klachten ingediend, maar werden eerst niet gehoord, pas na 3 dagen e.e.a. verholpen (pas toen we door een kundige gastvrouw werden geholpen). Kortom, leuke plek, fantastisch skien, maar dit hotel niet weer. Prijs/kwaliteit niet helemaal zeker van.

Rodzina z małymi dziećmi, Lipiec 2012
"Droomverblijf"tłumacz
Caminoboy
10,0

09.11.2012 Fantastisch Hotel, dichtbij centrum en toch afgelegen.
Berglift rechtover het hotel. Mooi binnenplein, buitenzwembad, tuin,....
Eten wees zeer goed en de service fantastisch, vooral aangezien dit de eerste keer was dat wij met ons dochter van 10maand op reis waren.
Goed ontvangen, zowel wij als ons dochter.
Streeks is uitmuntend voor zowel de lichte wandelaar als de ervan personen.

Hotel - Castello Falkner**** - Najniższe ceny znajdziesz w:

Rodzina z małymi dziećmi, Sierpień 2010
"Gewoon prachtig"tłumacz
Katrien
10,0

31.05.2011 Een upgrade van de kamer gekregen bij aankomst, deze kamer was zo groot! Heel lekker eten ook in de namiddag. Je kan ook aan heel wat activiteiten meedoen vanuit het hotel (ontbijtwandeling, hoogtewandeling, fietsen...). Je krijgt ook veel info over de omgeving en iedereen is altijd bereid je wat uitleg te geven. De kinderen hebben zich kostelijk geamuseerd bij de tractortocht, ponyrijden,... Niets is het hotel en het personeel teveel om je een topvakantie te bezorgen.

Z partnerem, Sierpień 2009
"Loved this hotel and its staff!"tłumacz
Jeff South
10,0

26.09.2009 Hotel Castello Falkner in Soelden was splendid, both in terms of the facility and the staff. We were helped in innumerable ways and each staff perosn was very friendly and eager to satisfy our needs. The dinner waitresses were fun and funny, but very efficient. Well go back for a longer stay!

Rodzina z małymi dziećmi, Marzec 2009
3,0
5,0
1,0
7,0

03.04.2009 My kids were treated there not in a good way. 13yrs old had to stay alone for a day in hotel (sick) and has been rejected for food and drink for lunch in restaurant w/o authorization of parents, so was hungry all day! Later this night younger 6yrs old boy with his friend played in lobby area during dinner, and hotel owner claimed to me that they are too loud and wild. After discussion he declared that he does not care that I am a client, because he is an owner. That was enough for me. I will never go there again and will never recommend it to my friends.

Rodzina z dużymi dziećmi, Grudzień 2008
"Perfect hotel"tłumacz
Koen
9,0

11.01.2009 Prima hotel, super accomodatie met perfecte ondergrondse parking met rechtstreekse toegang tot de suites.
Heel lekker eten en zeer vriendelijke bediening.
Zeer aangename skidag samen met de hotelmanager.
Het eerste skihotel waarvan we zeggen dat we er nog eens zouden willen teruggaan.

Z rodziną
"Super, luxe, kindvriendelijk"tłumacz
Karen
10,0

25.07.2008 Wij gaan reeds voor de 3de maal terug in de zomer. Erg ruime, comfortabele en mooie kamers. Prima ligging. Zeer kindvriendelijk, goed werkende kinderclub. Verzorgd wellnessgedeelte. Heerlijke keuken. Alles voor een zorgeloze vakantie met kinderen. In Sölden en omgeving is e altijd wat te beleven, ook in de zomer!

Z rodziną
Mireille
9,0

13.04.2008 Wij hebben eind maart-begin april 2008 een super wintervakantie in Castello Falkner gehad. De kamers, het restaurant, het wellness gedeelte, de sfeer, ... alles was dit in orde, wij gaan zeker terug !!!

Z partnerem, Marzec 2008
Hans
10,0

20.03.2008 Castello Falkner in Solden is echt een top hotel! De service is super en het personeel is heel aardig. Bij aankomst heb je meteen het gevoel dat het goed zit. De kamers zijn helemaal prima en het eten is ook goed. De faciliteiten zoals zwembad, sauna etc. zijn ook prima en goed verzorgd. Alles wordt ook goed schoon gehouden. Echt genieten en tot rust komen bij Castello Falkner

1 2 3 dalej

Widgety Zoover

Dostępne formaty widgetów

Poll

Po którym kraju najbardziej lubisz jeździć samochodem?

Jesteś właścicielem / menadżerem?

Zoover oferuje kilka dodatkowych opcji dla właścicieli obiektów.Więcej informacji