Opinie Apartament Haus Kitzpanorama

6 opinie
Opinie Apartament Haus Kitzpanorama
Kaprun

Apartament Haus Kitzpanorama wyniki 8,1 z 10, na podstawie 6 opinie
Kaprun Apartament Haus Kitzpanorama - wybierasz się tu na wakacje? Poznaj najpierw opinie Użytkowników, którzy już tam byli! Możesz również dołączyć swoją ocenę: podziel się swoimi wrażeniami, opisz warunki pobytu i zaproponuj miejsca, które warto zobaczyć. Na witrynie Zoover możesz obejrzeć bogatą galerię zdjęć i filmów video. Nadal szukasz wymarzonego miejsca na wakacje? Austria - zobacz inne miejsca noclegowe. Salzburg - zobacz wszystkie możliwości zakwaterowania w tym miejscu. Porównaj Apartament Haus Kitzpanorama z innymi miejscami noclegowymi w Kaprun.
Proszę czekać...
Niestety nie ma opinii w języku polskim dla Haus Kitzpanorama / Kaprun. Możesz dodać swoją opinię.

Czy odwiedziłeś ten obiekt noclegowy?

Rozmiar czcionki: A A A

Rodzina z dużymi dziećmi, Lipiec 2013
"Problemen met borg"tłumacz
van Ballegooij
5,0

02.09.2013 Mooi appartement, zonder meer.
De borg van 400 euro vonden wij veel te hoog. Dit bedrag moest dus ook gelijk kontant betaald worden bij aankomst.
Wij hadden dus ook nog de pecht dat we beschuldigd werden van het vernielen van de bank. Die we overigens amper gebruikt hadden.
De borg hadden we na vier weken nog steeds niet teruggestort gekregen.
Toen we gingen bellen met de eigenaar kregen we pas te horen dat er problemen waren met de zitbank. Er zouden foto"s van gemaakt zijn, die wij overigens nooit ontvangen hebben en er is ook nooit telefonisch kontakt hierover geweest. Er werd zonder ons te berichten zomaar besloten om de borg niet meer terug te betalen. Na diverse telefoontjes en verder onderzoek van de eigenaar kregen wij het bericht dat het waarschijnlijk slijtage betrof ! Al met al is het geld inmiddels teruggestort, maar wij vonden deze toestanden uitermate vervelend en absoluut niet netjes. Zo ga je niet met je huurders om!!

Rodzina z dużymi dziećmi, Lipiec 2011
"Super de luxe !!!"tłumacz
Fam Missiaen
10,0

25.07.2011 Op de foto's hadden we al gezien dat het een mooi huis was. Bij aankomst waren de bedden al opgemaakt en hingen de handoeken al klaar in de 2 badkamers.Bij de inrichting was werkelijk aan alles gedacht. Heerlijke banken , een heerlijk zitje, een prachtige terras met voldoende stoelen ( met kussens )een geweldig uitzicht Nederlandse tv en een "hauskeeper"Alexandra die je mocht bellen mochten er problemen zijn.
Nou die waren er niet.
Ondanks het tegenvallende weer was onze vakantie erg geslaagd dankzij dit prachtige appartement. Een echte aanrader !!!!!!!!!!!

Rodzina z małymi dziećmi, Marzec 2011
"Absolute aanrader!"tłumacz
Inge
8,0

21.03.2011 Heerlijk comfortabel, ruim, schoon en sfeervol ingericht huis met groot (en kindveilig) balkon op zonzijde. Tevens parkeergarage beschikbaar.

Op loopafstand van bakker, winkels en (kinder)ski school. Om te skien op de Kitsteinhorn of in Zell am See kun je met de skibus, maar wij gingen met de auto (10 minuten rijden). Hierdoor waren we minder afhankelijk van bustijden, bovendien waren de bussen overvol. Skibus overigens op loopafstand.

Wij hebben hier een week vertoefd met onze 2 kleine kinderen en oma.

Let op: bij aankomst moet je de borg (200 euro) en de toeristenbelasting contact afrekenen. De borg krijg je circa 2 weken na vertrek op je rekening gestort. Zorg dus dat je voldoende cash bij je hebt.

Rodzina z małymi dziećmi, Luty 2011
"Super appartement!"tłumacz
vakantieganger
7,0

12.06.2011 Wij zaten op de begane grond en hadden de tuin dus tot onze beschikking. Ons dochtertje kon dus lekker in de sneeuw spelen en sleeen terwijl wij in het zonnetje koffie zaten de drinken.
Het appartement was erg ruim, schoon en van alle gemakken voorzien!

Helaas viel ons het skigebied wat tegen (kleine gebieden die apart van elkaar liggen), waardoor we er niet meer heen zullen gaan. Jammer, want toekomstige accommodaties zullen ons alleen maar tegen kunnen vallen na in dit appartement verbleven te hebben.

Z partnerem, Czerwiec 2010
"Zeer goed"tłumacz
Janssen
8,0

27.06.2010 Zeer netjes met alles erop en eraan.

Draadloos internet zeer slechte ontvangst. 28% soms 38% ontvangst

Bedraad internet werkt helemaal niet .

Z partnerem
"Super appartement!"tłumacz
Marlou van IJzendoo...
10,0

10.09.2009 Wij zijn de afgelopen zomer naar haus Kitzpanorama in Kaprun geweest. We hebben een supervakantie gehad. Het appartement was schoon, modern, ruimtelijk en comfortabel. Het is een pas gebouwd appartement en alles wat er in stond was nog nieuw! Erg fijn dus.. De omgeving is erg leuk, er is van alles te beleven. Ik raad dit appartement aan iedereen aan!!

Widgety Zoover

Dostępne formaty widgetów

Poll

Po którym kraju najbardziej lubisz jeździć samochodem?

Jesteś właścicielem / menadżerem?

Zoover oferuje kilka dodatkowych opcji dla właścicieli obiektów.Więcej informacji