Opinie Gasthof Rösslwirt

36 opinie
Opinie Gasthof Rösslwirt
Landstr. 2, 6365, Bleiburg

Gasthof Rösslwirt wyniki 7,0 z 10, na podstawie 36 opinie
Bleiburg Gasthof Rösslwirt - wybierasz się tu na wakacje? Poznaj najpierw opinie Użytkowników, którzy już tam byli! Możesz również dołączyć swoją ocenę: podziel się swoimi wrażeniami, opisz warunki pobytu i zaproponuj miejsca, które warto zobaczyć. Na witrynie Zoover możesz obejrzeć bogatą galerię zdjęć i filmów video. Nadal szukasz wymarzonego miejsca na wakacje? Austria - zobacz inne miejsca noclegowe. Karinthië - zobacz wszystkie możliwości zakwaterowania w tym miejscu. Porównaj Gasthof Rösslwirt z innymi miejscami noclegowymi w Bleiburg.
Proszę czekać...
Niestety nie ma opinii w języku polskim dla Rösslwirt / Bleiburg. Możesz dodać swoją opinię.

Czy odwiedziłeś ten obiekt noclegowy?

Rozmiar czcionki: A A A

Z partnerem, Sierpień 2013
"Gewoon"tłumacz
thys rudi
6,0

21.09.2013 je krijgt waar voor je geld je betaald niet veel en je ondervind het ontbijt 7 dage hespeworst en hesp en kaas avondeten te grote porties niet smakkelijk wel dagelijks propere handdoeken en eigenaars monica en Gunther wel vriendelijk

Z partnerem, 2012
"Dit echt nooit meer. Armzalig hotel. "tłumacz
Hermien Dalhoeven
5,0

11.09.2012 Dit echt nooit meer. Armzalig hotel. Betaal toch liever iets meer voor een beter hotel.

Rodzina z dużymi dziećmi, Sierpień 2012
"Fantastische plek"tłumacz
Fam. van den Bosch
8,0

28.08.2012 Wij zijn twee weken met twee dochters geweest en hebben een zeer goede vakantie gehad bij het Gasthof Rosllwirt.
Prima eten, kamers en vooral het eigen terras die wij kegen, was super!
Gaan zeker nog terug en is absoluut een aanrader voor iedereen.

Z partnerem, Lipiec 2012

Rodzina z dużymi dziećmi, 2011
"Gezellige en gemoedelijke hotel"tłumacz
J,J,S & I. L
7,0

11.08.2011 Onze verblijf was goed.
We zijn er 10 dagen geweest en echt niets tekort gekomen.
Keuze uit 3 gangen menu.
Elke ochtend volop broodjes of gewoon gesneden brood met verschilende broodbeleg.
In Blieburg is een leuk centrum.
Wij vonden op de Petzen een mooie en avondtuurlijke wandeltocht.In Bleiburg zelf is er niet zoveel om te wandelen dat vonden we wel jammer.

Z partnerem, Lipiec 2011
"Leuk hotel voor weinig geld"tłumacz
Karin
7,0

18.05.2013 Wij zijn in de zomer van 2011 in dit hotel geweest.
Onze 1e echte vakantie met zn tweetjes.
Het ziet er in mijn ogen typisch oostenrijks uit.
De kamer was niets meer en niets minder dan noodzakelijk.
Wel schoon en met balkon.
De eigenaars en medewerkers waren zeer vriendelijk.
Het ontbijt was elke dag vers in buffetvorm.
Brood, broodjes, fruit, cornflakes, koffie, thee, melk.
Daarnaast kregen we 's morgens een formulier waarbij je kunt kiezen uit 3 verschillende menu's voor het avondeten.
Dit was elke avond anders, en voor ieder wat wils.
Het eten was erg lekker, en elke dag vers gekookt door de eigenaresse.
1x in de week was er een bbq avond voor het hele hotel, maar dat vonden wij wat minder.
Ik heb gelezen dat er elke dag schnitzel op het menu stond, maar dit was bij ons niet zo.
Heb in 1 week 1x schnitzel op het menu gehad.
Het is gewoon een rustig, gezellig hotel wat niet echt geschikt is voor de jeugd.
Enigste nadeel is dat er in de nabije omgeving niet veel te doen is.

Z partnerem, Lipiec 2011
"Slecht hotel"tłumacz
a_dekeyzer
2,0
2,0
1,0

24.07.2011 mensen het is gewoon een slecht hotel het riool stinkt en ouwe handdoeken die muf stinken ook het beddengoed is muf mensen op een andere kamer hadden gewoon wierrook aan voor die lucht
het onbijt is niets bijzonders kouwe koffie
wij zijn eerder weg gegaan en hebben een ander hotel genomen dan maar meer geld kwijt maar die enne keer dat je vakantie heb ,en dan tref je zoe iets daar word je niet vrolijk van,en de touroperator moet het er eindelijk eruit halen om nog meer droevige mensen te krijgen
als ik dit van te voren had geweten dan echt nooiit !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Z partnerem, Czerwiec 2011
"Ouderwets hotel"tłumacz
Carlaatje
4,0
4,0

08.07.2011 Gasthof Rösslwirt in Bleiburg is een gedateerd hotel. Kamers zijn oubollig en de doucheruimte ruikt niet zo fris. Ontbijtruimte en dinerruimte ongezellig en ouderwets.
Diner bijna iedere dag schnitzel. Simpele salade. Beetje cafetaria-eten.
Ontbijt erg simpel, alleen het hoogst noodzakelijke. Dagelijks geen eieren.
Ook in omgeving is niks te beleven. In centrum van Bleiburg ook niks te doen. Bij touristeninfo kon men ons nog eens geen stadsplattegrond geven!
Bleiburg ligt in een uithoek van Oostenrijk en is absoluut niet toeristisch.
Hotel vinden wij geen aanrader.

Z partnerem, Sierpień 2010
"Aardig Gasthof"tłumacz
Gerry
10,0
6,0

02.09.2010 Gewoon, gezellig Gasthof. Ligging aan een doorgaande weg, maar met de deur dicht geen last van verkeerslawaai. Personeel/bediening heel vriendelijk en behulpzaam. Kamers klein en eenvoudig ingericht maar wel schoon. Eten meestal te veel om op te krijgen, niks culinairs, iedere dag keuze uit 2 of 3 gerechten, gewoon goed. 1 keer in de week Grillabend, heel gezellig. Toen wij er waren alleen maar nederlandse gasten, 's avonds op het terras de ervaringen van de dag uitwisselen, heel leuk.

Z partnerem, Lipiec 2010
"Gemoedelijk hotel."tłumacz
Brouwer
6,0

29.08.2010 Wij zijn er 14 dagen geweest en hebben het goed gehad. Kamer was goed alleen de douche is wat aan de kleine kant. Eten prima.
De fam. Stefanitz probeert het iedereen naar de zin te maken.
Volgende keer gaan we zeker terug maar dan voor een week. Dat is lang genoeg.

1 2 3 4 dalej

Widgety Zoover

Dostępne formaty widgetów

Poll

Ile szklaneczek alkoholu pijesz w ciągu dnia podczas wakacji?

Jesteś właścicielem / menadżerem?

Zoover oferuje kilka dodatkowych opcji dla właścicieli obiektów.Więcej informacji